کد خبر: 42892 A

بازسازی فیلم جنایی و ماندگار "فراری"

بازسازی فیلم جنایی و ماندگار "فراری"

کمپانی برادران وارنر کارگردان مورد نظر برای بازسازی "فراری" را انتخاب کرد.

ایران آرت: آلبرت هیوز از سوی کمپانی برادران وارنر برای بازسازی درام جنایی "فراری" محصول سال ۱۹۹۳ انتخاب شد.

این فیلمساز که سازنده فیلم‌هایی چون "پرزیدنت‌های مرده" و "آلفا" است، این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم برایان تاکر می‌سازد.

به گزارش مهر، فیلم اصلی "فراری" در ۱۶۷ دقیقه با بازی هریسون فورد در نقش دکتر ریچارد کیمبل ساخته شد. او به صورتی ناعادلانه و برمبنای شواهد ساختگی، به قتل همسرش متهم شد و باید تلاش می‌کرد تا قاتل واقعی همسرش را پیدا کند. اما با توجه به تلاش گسترده برای یافتن وی، این کار به سادگی ممکن نبود. در فیلم اصلی نقش رییس اف‌بی‌آی را تامی لی جونز بازی کرده بود.

"فراری" را اندرو دیویس برمبنای فیلمنامه جب استیوارت کارگردانی کرده بود و فیلم ۷ نامزدی اسکار کسب کرد که شامل بهترین فیلم هم می‌شد. در نهایت جونز برای این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

این در حالی است که جفری کاتزنبرگ نیز در شبکه فیلم‌های کوتاه موبایلی کیوبی در حال کار روی همین موضوع است و "فراری" با بازی بوید هولبروک و کیفر ساترلند را در دست ساخت دارد.

یک سریال نیز با عنوان "فراری" و با همین موضوع در دهه ۱۹۷۰ روی آنتن رفته بود. دیو جانسن بازیگر نقش اول این سریال سال ۱۹۸۰ درگذشت و از دیدن فیلم سینمایی آن ناکام ماند.

 

هالیوود فیلم فراری آلبرت هیوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین