کد خبر: 42954 A

ستاره‌های مطلقه هالیوود کدامند؟/ نگاهی بر شکست‌های عشقی 2019

ستاره‌های مطلقه هالیوود کدامند؟/ نگاهی بر شکست‌های عشقی 2019

سال ۲۰۱۹ سال چندان مناسبی برای عشاق و زوج‌های سلبریتی نبو زیرا جدایی‌های زیادی در طول این سال انجام شد.

ایران آرت، خبر اولین جدایی معروف در آغازین روز‌های سال در روز ۴ ژانویه منتشر شد؛ "جی‌جی حدید" و "زین مالیک". یکی از معروفترین طلاق‌های امسال نیز مربوط به خبر جدایی "ادل" از همسرش، "سیمون کونکی" بود.

یکی از معروفترین طلاق‌های امسال نیز مربوط به خبر جدایی "ادل" از همسرش، "سیمون کونکی" بود. خبر جدایی‌های دیگری نیز در ماه‌های بعدی سال شنیده شد؛ چه طلاق زن‌وشوهر‌های سلبریتی و چه جدایی نامزد‌ها و زوج‌ها. ما در این مطلب، فهرستی از معروف‌ترین جدایی‌های سال ۲۰۱۹ برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

جی‌جی حدید و زین مالیک

در اوایل ماه ژانویه، در خبر‌ها عنوان شد که این زوج، رابطه‌شان را تمام کرده‌اند. یکی از نزدیکان این دو در اینباره به خبرگزاری‌ها گفت: "آن‌ها در حال حاضر در زندگی، نقطه‌نظرات متفاوتی دارند و به این نتیجه رسیدند که به زمانی برای زندگی دور از هم احتیاج دارند".

آدریانا لیما و متین هارا

به گزارش برترین‌ها،"آدریانا لیما"، مدل ویکتوریا سکرت و "متین هارا"، نویسنده ترکیه‌ای در ماه ژانویه، رابطه‌شان را پس از یک سال‌ونیم آشنایی، پایان دادند.

ستاره مطلقه 2019

بری لارسون و الکس گرینوالد

مجله پیپل عنوان کرده که "بری لارسون" و نامزدش، "الکس گرینوالد" پس از حدود سه سال در ماه ژانویه به نامزدیشان پایان دادند. یک منبع آگاه در اینباره به مجله گفت: "آن‌ها به زمان احتیاج داشتند و به نامزدیشان پایان دادند، اما هنوز هم به یکدیگر نزدیک هستند".

ستاره مطلقه 2019

کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون

شاید بتوان جدایی کلویی از تریستان را دراماتیک‌ترین جدایی سال اعلام کرد. آن‌ها پس از اینکه تریستان با بهترین دوست کایلی جنر، جوردن وودز، به کلویی خیانت کرد، به رابطه خود پایان دادند.

ستاره مطلقه 2019

لیدی گاگا و کریستیان کارینو

یکی از نزدیکان "لیدی گاگا" در روز ۱۹ فوریه اعلام کرد که نامزدی گاگا با "کریستیان کارینو"، مسئول استعدادیابی، به پایان رسیده است. او در اینباره گفت: "رابطه‌ها گاهی پایان می‌یابند و در این میان هیچ داستان طولانی و دراماتیکی وجود ندارد".

ستاره مطلقه 2019

اما رابرتز و ایوان پیترز

این زوج پس از هفت سال، در ماه مارس، به نامزدی و رابطه خود پایان دادند. گفته شده که این دو قصد دارند که همچنان دوست باقی بمانند و جدایی آن‌ها جدایی بدی نبوده است.

ستاره مطلقه 2019

ادل و سیمون کونکی

خبر جدایی ادل از همسرش در ماه آپریل تایید شد. دو تن از نزدیکان ادل در اینباره به آسوشیتد پرس گفتند: "ادل و شریک زندگی اش از هم جدا شدند. آن‌ها همچنان نسبت به پسرشان متعهد هستند و او را باهم و با عشق بزرگ می‌کنند. آن‌ها مثل همیشه دوست دارند که حریم شخصی خود را حفظ کنند. هیچ ابراز نظر دیگری هم در این زمینه انجام نخواهد شد". این زوج بیش از هفت سال با یکدیگر زندگی کردند و پسری به‌نام "آنجلو" دارند.

ستاره مطلقه 2019

کیت بکینسل و پیت دیویدسون

کیت و پیت، اولین بار در ماه ژانویه و در مراسم گلدن گلوب با یکدیگر آشنا شدند، اما رابطه‌شان در بهار امسال پایان یافت. یک منبع آگاه در ماه آپریل اعلام کرد که بکینسل و دیویدسون جدا شده‌اند، اما هنوز با یکدیگر دوست هستند.

ستاره مطلقه 2019

بردلی کوپر و ایرینا شایک

بردلی و ایرینا پس از چهار سال رابطه، در اوایل ماه ژوئن از یکدیگر جدا شدند. شایعه‌ها درمورد خراب شدن رابطه آن‌ها از مراسم اسکار امسال آغاز شد، اما آن‌ها تا مدت‌ها سعی می‌کردند که بخاطر دخترشان، "لئا د سین"، رابطه‌شان را حفظ کنند. یک منبع آگاه در اینباره گفت: "آن‌ها می‌خواستند که بخاطر دخترشان باهم بمانند، اما هیچکدامشان در کنار هم خوشحال نبودند".

ستاره مطلقه 2019

کریس مارتین و داکوتا جانسون

در روز ۱۴ ژوئن مشخص شد که "کریس مارتین" و "داکوتا جانسون" پس از حدود دو سال رابطه، از یکدیگر جدا شدند. یک منبع آگاه در اینباره گفت: "قبل از جدایی، حرف نامزدی در میان بود، اما اکنون کریس می‌گوید که وقت جدایی رسیده. این مسئله برای همگی تعجب‌برانگیز بود".

مارتین و جانسون در ماه عسل همسر سابق مارتین، "گوئنت پالترو" و همسر جدیدش، "برد فالچاک" به‌همراه فرزندان مشترک مارتین و پالترو به آن‌ها پیوسته بودند. در ۳۱ جولای، مارتین و جانسون، در مهمانی فیلم جدید جانسون، Covers، بایکدیگر دیده شدند که همین مسئله به شایعه بازگشت آن‌ها به یکدیگر دامن زد.

ستاره مطلقه 2019

کامیلو کابیو و متیو هاسی

کامیلو و متیو پس از گذشت بیش از یک سال از آشناییشان، در ماه ژوئن از یکدیگر جدا شدند. یک منبع آگاه در اینباره گفت: "این کار حاصل یک تصمیم دوطرفه و مشترک بود، اما آن‌ها در یک سال و نیم گذشته، زمان زیادی را با یکدیگر گذراندند و دوست دارند که علی‌رغم جدا شدن مسیر زندگیشان، با یکدیگر دوست باقی بمانند".

ستاره مطلقه 2019

لی‌لی رینهارت و کول اسپروز

این زوج جوان پس از حدود دو سال آشنایی، از یکدیگر جدا شدند. آن‌ها در مهمانی کامیک‌کان سن‌دیگو در تاریخ ۲۰ جولای، فاصله‌شان را از یکدیگر حفظ کردند. پس از آن شب بود که اسپروز به یکی از دوستانش گفت که از لی‌لی جدا شده است.

ستاره مطلقه 2019

بلا حدید و د ویکند

این زوج که رابطه عجیبی داشتند و بار‌ها از یکدیگر جدا شده و دوباره بازگشته بودند، بازهم اعلام جدایی کردند. گویا مشغله‌های کاری و مسافت میان آن‌ها عامل مهمی در تصمیمشان بوده است. یک منبع آگاه در اینباره گفت: "آن‌ها اکنون از نظر روحی در موقعیت‌های متفاوتی قرار دارند.

بلا در حال آماده شدن برای مشغله‌های هفته مد است و ایبل هم درحال کار کردن برروی موزیک و آلبوم جدیدش". بنا به گفته این منبع، تداخل برنامه‌های کاری د ویکند و بلا منجر به این تصمیم شد.

او گفت: "آن‌ها در روز‌های اخیر مدام جروبحث می‌کردند و ماه‌هاست که زمان مناسبی را با یکدیگر نگذراندند. آن‌ها امیدوارند که دوباره به یکدیگر برگردند، اما اکنون باید برروی خودشان و پروژه‌هایشان تمرکز کنند".

ستاره مطلقه 2019

مایلی سایرس و لیام همسورث

در روز دهم اگوست، مایلی و لیام اعلام کردند که پس از گذشت هشت ماه از ازدواجشان از یکدیگر جدا شده‌اند. یکی از نزدیکان مایلی در اینباره به مجله پیپل گفت: "لیام و مایلی توافق کرده‌اند که از یکدیگر جدا شوند.

از آنجا که آن‌ها تغییراتی به‌عنوان شریک زندگی و نیز یک فرد مستقل داشته‌اند، به این نتیجه رسیدند که جدایی بهترین تصمیم است تا بتوانند برروی خودشان و حرفه‌شان تمرکز بیشتری کنند.

آن‌ها هنوز هم به حیواناتی که به‌طور مشترک سرپرستیشان را برعهده گرفته‌اند، متعهد هستند و عاشقانه برایشان وقت می‌گذارند. لطفا به تصمیم آن‌ها و نیز حریم شخصیشان احترام بگذارید".

ستاره مطلقه 2019

کیتی هولمز و جیمی فاکس

این زوج که در این سال‌ها به‌خوبی توانسته بودند حریم شخصیشان را حفظ کنند، پس از شش سال از یکدیگر جدا شدند. فاکس در روز شنبه، ۱۷ آگوست با خواننده‌ای تازه‌کار به‌نام "سلا ویو" دیده شد، درحالیکه وضعیت رابطه آن‌ها نامعلوم است.

هولمز نیز در رستورانی به یکی از دوستانش گفته: "آنچه که جیمی انجام داده، به خودش مربوط است. ماه ماه‌هاست که از هم جدا شده‌ایم". تاکنون هولمز و فاکس، این جدایی را تایید نکرده‌اند.

ستاره مطلقه 2019

تراویس اسکات و کایلی جنر

به‌نظر می‌رسد که تراویس و کایلی قصد جدایی دارند. پس از انتشار خبر جدایی این زوج، کایلی درحال ترک استودیوی محل کارش با دوست‌پسر سابقش، تیگا، دیده شد، اما پس از مدت کوتاهی کایلی به شایعه‌ها در این زمینه پایان داد. او در توییتر به وضوح اعلام کرد که او و اسکات برروی دوستی معمولی و دخترشان تمرکز می‌کنند.

ستاره مطلقه 2019

جی‌جی حدید و تایلر کامرون

یک منبع آگاه به خبرگزاری‌ها گفته که جی‌جی و تایلر پس از دو ماه آشنایی، از یکدیگر جدا شده‌اند. آن‌ها اولین بار، تنها چند روز پس از دوستی دوباره تایلر با "هانا براون" با یکدیگر آشنا شدند. تایلر و حدید، ملاقات‌هایی عمومی در نیویورک داشتند و حتی کامرون، حدید را در مراسم خاکسپاری مادربزرگش در هلند همراهی کرد. با اینحال به‌نظر می‌رسد که رابطه رومانتیک کوتاه آن‌ها به پایان رسیده است.

ستاره مطلقه 2019

لیدی گاگا و دن هورتون

یک منبع که نخواست نامش فاش شود، گفت که لیدی گاگا و دن هورتون، مهندس صدا، رابطه‌شان پایان یافته است. به‌نظر می‌رسد که لیدی گاگا با خطاب کردن خودش با لقب "خانم مجرد" در استوری اینستاگرامش، این خبر را تایید کرده است.

لیدی گاگا و هورتون، اولین بار در ماه جولای و پس از جدایی گاگا از نامزدش، کریستیان کارینو، با یکدیگر آشنا شدند. لیدی گاگا رابطه‌اش با هورتون را بسیار مخفی نگاه داشته بود، بنابراین عکس‌های زیادی از این دو در کنار یکدیگر در دسترس نیست.

ستاره مطلقه 2019

جیم کری و جینجر گونزاگا

بازیگران سریال "شوخی" (Kidding) که در ماه ژانویه، رابطه‌شان را آغاز کرده بودند، از یکدیگر جدا شدند. یکی از نزدیکان کری و گونزاگا در اینباره گفت: "آن‌ها چند ماه پیش، از یکدیگر جدا شدند". باوجود اینکه این دو سعی می‌کردند رابطه‌شان را چندان علنی نکنند، اما کری نتوانست از ابراز نظر درباره گونزاگا در مراسم گلدن گلوب امسال خودداری کند و درباره او گفت: "او یک استعداد باورنکردنی و بی‌نظیر و یک انسان شگفت‌انگیز است".

ستاره مطلقه 2019

میشل ویلیامز و فیل الورام

میشل بازیگر و فیل موزیسین، تنها پس از گذشت کمتر از یک سال از ازدواجشان، از یکدیگر جدا شدند. ویلیام ۳۸ ساله و الورام ۴۰ ساله، ازدواج بی‌سروصدایی داشتند و تابستان سال پیش به یک خانه مشترک نقل‌مکان کردند.

خبر جدایی آن‌ها وقتی بر سر زبان‌ها افتاد که میشل در طی دوباری که در انظار دیده شد، حلقه ازدواج در دست نداشت. یک منبع نزدیک به این زوج در اینباره گفت: "میشل و فیل، ابتدای سال جاری از یکدیگر جدا شدند. این جدایی، دوستانه بود و آن‌ها باهم دوست باقی می‌مانند".

ستاره مطلقه 2019

بن افلک و لیندسی شوکاس

این زوج در ماه آپریل اعلام کردند که از یکدیگر جدا شدند. یک منبع آگاه در اینباره به مجله پیپل گفت: "لیندسی، کارش در نیویورک است و فرزند و همسر سابقش آنجا هستند و بن نیز خانواده و شغلش در لس‌آنجلس است و باوجود اینکه این دو عاشق یکدیگر هستند و به‌هم احترام می‌گذارند، به این نتیجه رسیدند که این رابطه به جایی نمی‌رسد.

آن‌ها واقعا برای به‌ثمر رسیدن رابطه‌شان تلاش کردند. آن‌ها علی‌رغم جدایی، همیشه همدیگر را دوست خواهند داشت". این دومین باری است که افلک و شوکاس ازهم جدا می‌شوند. این زوج، اولین بار وقتی رابطه‌شان را علنی کردند که در ماه جولای ۲۰۱۷ درحال صرف شام با یکدیگر دیده شدند و اولین بار نیز جداییشان را اواخر ماه آگوست اعلام کردند؛ درست پیش از اینکه افلک وارد بازپروری شود.

ستاره مطلقه 2019

نیکولاس کیج و اریکا کویکه

کیج در تاریخ ۲۷ مارس و تنها چهار روز پس از ازدواج، اعلام کرد که دادخواست طلاق داده است. کیج و کویکه آرایشگر، در تاریخ ۲۳ مارس در لاس‌وگاس ازدواج کردند. آن‌ها رابطه‌شان را مخفی نگاه داشته بودند، اما سفر تفریحیشان در آپریل ۲۰۱۸ به پورتوریکو از کسی پوشیده نماند.

ستاره مطلقه 2019

اندرو گارفیلد و ریتا اورا

یک منبع آگاه در ماه مارس گفت که رابطه این زوج به پایان رسیده است. او عنوان کرد: "غم‌انگیز است، اما هردوی آن‌ها شرایط را پذیرفته‌اند و با آن کنار آمده‌اند". گویا این گارفیلد بود که به این رابطه پایان داد.

ستاره مطلقه 2019

این زوج، رابطه‌شان را در ماه نوامبر آغاز کردند. هیچیک از این دو وجود رابطه رومانتیک را تایید نکردند، هرچند عکس‌هایی از بیرون رفتن‌های آن‌ها موجود است؛ به‌خصوص وقتی در تعطیلات کریسمس گذشته، بازو در بازو در لندن با یکدیگر قدم می‌زدند.

دمی لواتو و هنری لوی

لواتو و لوی، تنها چهار ماه پس از اینکه برای اولین بار با یکدیگر دیده شدند، اعلام جدایی کردند. یک منبع نزدیک به لواتو در ماه مارس تایید کرد که این دو دیگر باهم رابطه‌ای ندارند و علی‌رغم شایعات، لوی، همدم مناسبی برای لواتو نبود.

این زوج، اولین بار در ماه نوامبر و پس از قرار شام سوشی در لس‌آنجلس اعلام کردند که بایکدیگر رابطه دارند؛ درست پس از شروع درمان لواتو بعد از اوردزی که انجام داده بود. آخرین عکس دونفره‌ای را که از آن‌ها موجود است، لوی در تاریخ ۱۴ ژوئن به اشتراک گذاشت که در پاریس گرفته شده بود.

ستاره مطلقه 2019

ریچارد مدن و الی بامبر

ریچارد مدن، در مراسم گلدن گلوب امسال به‌تن‌هایی و بدون بامبر حضور پیدا کرد. این زوج، رابطه‌شان را سال ۲۰۱۸ آغاز کردند. پس از اینکه مدن، جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام تلویزیونی را در مراسم گلدن گلوب امسال برد، در حین سخنرانی، تنها از دوستان و خانواده‌اش تشکر کرد و نامی از بامبر نبرد. شنیده‌ها حاکی از این است که این زوج از یکدیگر جدا شده‌اند، زیرا دنیایشان با یکدیگر متفاوت است، اما قصد دارند که دوست باقی بمانند.

ستاره مطلقه 2019

جف و مکنزی بزوس

بزوس در روز نهم ژانویه در توییتی اعلام کرد که او و همسرش پس از ۲۵ سال زندگی مشترک درحال جدا شدن از یکدیگر هستند. جف، بنیان‌گذار و مدیر سایت آمازون، گفت که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند زندگیشان را با یکدیگر، تنها به‌عنوان دو دوست ادامه بدهند.

او در اینباره عنوان کرد: "ما از اینکه همدیگر را در زندگی پیدا کردیم، بسیار احساس خوش‌شانسی می‌کنیم و عمیقا بابت تک‌تک سال‌هایی که با یکدیگر زندگی می‌کردیم، سپاس‌گزاریم. حتی اگر از همان ابتدا می‌دانستیم که پس از ۲۵ سال زندگی مشترک، از هم جدا خواهیم شد، باز هم این کار را انجام می‌دادیم". این زوج، چهار فرزند مشترک دارند.

ستاره مطلقه 2019

هالیوود شکست های عشقی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین