کد خبر: 42982 A

پایان فیلمبرداری دنباله‌های "آواتار"/ادامه کار جیمز کامرون در نیوزیلند

پایان فیلمبرداری دنباله‌های "آواتار"/ادامه کار جیمز کامرون در نیوزیلند

با انتشار تصویری رسما اعلام شد که مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله‌های فیلم Avatar در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جیمز کامرون به پایان رسیده است.

ایران آرت، آبان ماه گذشته اعلام شد مراحل فیلمبرداری و تولید صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) رسما به پایان رسیده، اما فیلمبرداری بخش‌های دیگری از فیلم هنوز باقی مانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری این فیلم‌ها در سال ۲۰۱۹ رسما به پایان رسیده است. صفحه رسمی مجموعه آواتار در توییتر با انتشار تصویری اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله‌های فیلم Avatar به کار خودش در سال ۲۰۱۹ پایان داده و حال مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم‌ها قرار است در طول سال ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند ادامه پیدا کند. در تصویر منتشر شده شاهد بخش عرشه Sea Dragon هستیم که یک مدل واقعی آن طراحی شده و در سیاره پاندورا و محیط‌های آبی قرار است استفاده شود که در واقع این موضوع نشان می‌دهد که در فیلم‌های آواتار قرار است شاهد محیط‌های آبی زیادی باشیم و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

آواتار

به گزارش زومیت، سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور، برندان کاول، وین دیزل، میشل یئو، جامین کلمنت و جک چمپیون، دیگر بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز کامرون وظیفه کارگردانی هر چهار فیلم را بر عهده خواهد داشت علاوه بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارند. 

فیلم Avatar 2 (آواتار 2) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 3 (آواتار 3) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲)، فیلم Avatar 4 (آواتار 4) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶)، به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

 

آواتار جیمز کامرون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین