کد خبر: 43029 A

مارتین اسکورسیزی مستند می‌سازد/کنکاش موسیقی دهه 70 میلادی

مارتین اسکورسیزی مستند می‌سازد/کنکاش موسیقی دهه 70 میلادی

مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی مستند جدیدی را بر عهده گرفته که قرار است به کاوش در موسیقی دهه هفتاد میلادی بپردازد.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی مستند جدیدی را بر عهده گرفته است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، این کارگردان برنده یک جایزه اسکار، قرار است برای کارگردانی یک مستند دیگر با موضوع موسیقی بازگردد و او اینبار قرار است موسیقی دهه ۷۰ میلادی را که یکی از برجسته‌ترین دوران موسیقی بوده، بررسی کند. تمرکز این مستند قرار است در موسیقی دهه ۷۰ میلادی در صحنه موسیقی شهر نیویورک باشد. این مستند قرار است توسط شرکت Imagine Entertainment که به ران هاوارد و برایان گریزر تعلق دارد و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و جاستین ویلکس و سارا برنشتاین ریاست آن را بر عهده دارند، تولید شود.

اسکورسیزی پیش از این تهیه کنندگی سریال Vinyl (واینل) برای شبکه HBO را بر عهده داشت که قسمت اول آن را کارگردانی کرده بود که بخشی از تمرکز سریال روی موسیقی دهه ۷۰ میلادی در شهر نیویورک بود. بااین حال، HBO پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن و حتی با وجود تمدید این سریال برای فصل دوم، سریال Vinyl را لغو کرد. اسکورسیزی در حالی برای ساخت یک مستند در این سبک باز می‌گردد که در ابتدا مستند The Last Waltz (آخرین والس) را در سال ۱۹۷۸ کارگردانی کرده بود. او همچنین وظیفه کارگردانی مستند No Direction Home: Bob Dylan در سال ۲۰۰۵، مستند Shine a Light در سال ۲۰۰۸، مستند George Harrison: Living in the Material World در سال ۲۰۱۱ و همچنین مستند Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story by Martin Scorsese را در سال جاری میلادی بر عهده داشته است.

به گزارش زومیت، با اینکه استودیوی سازنده قرارداد همکاری با سرویس استریم Apple TV Plus بسته، اما هنوز ناشر مستند جدید اسکورسیزی مشخص نیست. فیلم The Irishman (ایرلندی) با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی، جدیدترین فیلم اسکورسیزی است که هفته گذشته از شبکه Netflix منتشر شد که نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این فیلم در فصل جوایز نیز دارد. در ادامه اسکورسیزی قرار است فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) را کارگردانی کند که در این فیلم شاهد حضور دیکاپریو و احتمالا رابرت دنیرو خواهیم بود..

 

مارتین اسکورسیزی مستند موسیقی دهه 70 میلادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین