کد خبر: 43156 A

برخورد تند پولاد کیمیایی با صدا و سیما/ ننگ ما، صدا و سیمای ما!

برخورد تند پولاد کیمیایی با صدا و سیما/ ننگ ما، صدا و سیمای ما!

در ادامه حرکت شیلا خداداد، پولاد کیمیایی نیز نسبت به رفتارهای صدا و سیما واکنش نشان داد.

ایران آرت، پولاد کیمیایی هم علیه تلویزیون و رسانه ملی موضع گرفت و نوشت: ننگ ما صداوسیمای ما؛ من هم مثل خانم شیلا خداداد، آقای پرستویی و ... تلویزیون ملی کشورم را تحریم می‌کنم و دیگر با تلویزیون همکاری نمی‌کنم.

بعدازآنکه شیلا خداداد از تلویزیون قهر کرد و گفت که دیگر در هیچ‌کدام از سریال‌هایش بازی نمی‌کند، پولاد کیمیایی هم موضعی مشابه گرفت و علیه تلویزیون پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

این فرزند مسعود کیمیایی کارگردان بزرگ سینمای ایران، نوشت: ترویج چندهمسری سریال‌های آبکی که لمپنیسم را ترویج می‌کند، اخبار یک‌طرفه توهین به هنرمند (نه سلبریتی) گروکشی پخش مسابقات فوتبال، بی‌کار کردن و فراری دادن استعدادهای کشور، بیرون کردن کارشناسان فوتبال، پول کلان گرفتن و مافیای تبلیغات، کی تیزر داشته باشد کی نه ... همه این‌ها و بیشتر؛ یعنی ننگ ما صداوسیمای ما.

من هم مثل خانم شیلا خداداد، آقای پرستویی و ... تلویزیون ملی کشورم را تحریم می‌کنم و دیگر با تلویزیون همکاری نمی‌کنم.

پست-پولاد-کیمیایی-در-اینستاگرام-علیه-صداوسیما-و-تلویزیون

 

 

شیلا خداداد با انتقاد از رویه تلویزیون بابت واژگانی که درباره بازیگران به کار می‌برد، نوشت:

 

«واژگان جدیدی که این روزها در تلویزیون ملی ایران درباره بازیگران گفته می‌شود را شنیده‌اید؟ واژه هنرمند خائن، یه لیبریتی، نیم لیبریتی و غیره...

عجیب نیست که رسانه ملی یک کشور راجع به هنرمند همون کشور همچین رفتاری رو می‌کنه؟ پس چرا از همین هنرمندان برای جذب مخاطب استفاده می‌کنید، آیا همگی باید مانند عروسک دست‌ساز فقط فکر و عمل شما را اطاعت کنند و اگر کمی همسو با شما نباشند این‌چنین مورد بی‌احترامی قرار بگیرند!

من به‌شخصه به خاطر بی‌احترامی‌های اخیر صداوسیمای کشور در هیچ سریالی که از تلویزیون پخش شود بازی نخواهم کرد.»

 

 

 

پرویز پرستویی پولاد کیمیایی شیلا خداداد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین