کد خبر: 43192 A

تلاش دو خواهر بازیگر برای زنده ماندن در جنگ جهانی

تلاش دو خواهر بازیگر برای زنده ماندن در جنگ جهانی

دو خواهر مشهور سینمای هالیوود برای نخستین بار در یک فیلم سینمایی همبازی می‌شوند.

ایران آرت: ال و داکوتا فانینگ نقش خواهر یکدیگر را در اقتباس The Nightingale ساخته کریستن هانا بازی می‌کنند. این رمان پر فروش، داستان دو خواهر است که در عصر جنگ جهانی دوم فرانسه قرار دارند و تلاش می‌کنند زنده بمانند، و در برابر اشغال فرانسه توسط آلمان‌ها مقاومت می‌کنند.

این فیلم الهام گرفته از زنان شجاع مقاومت فرانسه است که به فرار خائن نازی کمک کرده و بچه‌های یهودی‌اش را پنهان می‌کنند.

ملانی لورنت که با ال فانینگ در درام Galveston همکاری داشته، این کار را با فیلم‌نامه‌ای از دانا استیونز کارگردانی می‌کند. الیزابت کانتیلون این فیلم را می‌سازد.

به گزارش سینمافارس، خواهران فانینگ اظهار داشتند: "فیلم The Nightingale اولین همکاری مشترک ماست. ما زمان‌های مختلف، یک شخصیت را بازی کردیم اما هیچوقت با هم جلوی دوربین نبوده‌ایم. سال‌هاست به دنبال فیلمی بودیم تا کنار هم قرار گیریم و بالاخره این اتفاق افتاد. ما با هم هنرمان را به نمایش می‌گذاریم و داستان قوی خواهرانی را به تصویر می‌کشیم. بسیار خوشحالیم کارگردان نترسی مانند ملانی لورنت داریم که ما را در این مسیر هدایت می‌کند."

ال فانینگ در دنباله "مالیفیسنت" محصول دیزنی حضور داشته و به زودی در فیلم نتفلیکس، All the Bright Places دیده می‌شود. او قرار است Catherine the Great در مینی‌سریال The Great شبکه Hulu را بازی کند.

داکوتا نیز اخیرا در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" ساخته کوانتین تارانتینو دیده شده و به زودی در سریال Angel of Darkness دیده خواهد شد‌.

 

هالیوود بازیگر زن داکوتا فانینگ ال فانینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین