کد خبر: 43356 A

ستاره بالیوود به نتفلیکس پیوست/ هم هیجان‌زده‌ام هم عصبی!

ستاره بالیوود به نتفلیکس پیوست/ هم هیجان‌زده‌ام هم عصبی!

مدهوری دیکشیت هنرپیشه سرشناس بالیوودی برای اولین بار در سریال نت‌فلیکس بازی می‌کند.

ایران آرت: مدهوری دیکشیت هنرپیشه هندی در سریالی برای نت‌فلیکس ایفای نقش می‌کند. "جوهر خان" هندی نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.

این سریال داستان خانواده‌ای مشکوک را به تصویر می‌کشد. "سری رائو" نویسنده و کارگردان نیویورکی کار نویسندگی این سریال را که هنوز خبری از عنوان اصلی‌اش منتشر نشده را انجام داده است. این سریال منعکس کننده زندگی خانواده‌های مشغول در صنعت سرگرمی آمریکا است.

"مدهوری" در تاثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ بالیوود نقش‌آفرینی کرده است که از آن میان می‌توان به فیلم‌های "اسید"(۱۹۸۸)، "من برای تو چه کسی هستم؟"(۱۹۹۴)، "دل دیوانه است"(۱۹۹۷) و "دیوداس"(۲۰۰۰) اشاره کرد.

مدهوری در اوج شهرت ازدواج کرد و به آمریکا رفت سپس در سال ۲۰۱۱ مجددا به هندوستان بازگشت.

به گزارش فارس، این سریال توسط نت‌فلیکس و با مشارکت "دراماتیک اینترتینمنت" هندوستان ساخته می‌شود. در ماه سپتامبر، نت‌فلیکس برای تولید طیف وسیعی از سریال‌ها و فیلم‌های جدید داستانی و غیرداستانی وارد همکاری طولانی مدت با  این شرکت هندی شد.

"سری رائو" علاوه بر نویسندگی وظیفه تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست گروه نویسندگان را برعهده دارد. او در رزومه خود ساخت سریال‌های تلویزیونی موفق آمریکایی همچون "بیمارستان عمومی:شیفت شب" "عنکبوت"(بلک ویدو) و "What Goes On"(چه اتفاقی می‌افتد) را دارد.

مدهوری در مورد این همکاری می‌گوید: "من دهه‌ها در فیلم‌های مختلف سینمایی بازی کرده‌ام و جلوی دوربین رفته‌ام که همواره بزرگ‌ترین لذت زندگی‌ام بوده است. اما این اولین بار است که می‌خواهم در سریال بازی کنم و الان هم هیجان‌زده‌ام هم نگران و عصبی. این یک تجربه کاملا جدید برایم خواهد بود."

 

هالیوود بالیوود مدهوری دیکسیت مدهوری دیکشیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین