کد خبر: 43358 A

همکاری دوباره وودی هارلسون و جاستین ثرو/ روایتی از رسوایی واترگیت

همکاری دوباره وودی هارلسون و جاستین ثرو/ روایتی از رسوایی واترگیت

شبکه HBO از همکاری دوباره با وودی هارلسون و جاستین ثرو در مینی سریالی در رابطه با واترگیت خبر داده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مینی سریال "واترگیت"(واترگیت) توسط شبکه HBO در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، HBO در این سریال قرار است بار دیگر با وودی هارلسون با سابقه همکاری در فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) و جاستین ثرو با سابقه همکاری در سریال The Leftovers (بازماندگان)، همکاری کند. این سریال قرار است براساس رسوایی واترگیت ساخته شود و همچنین نام این سریال قرار است The White House Plumbers (معماران کاخ سفید) باشد. الکس گرگوری و پیتر هویک، نویسندگان سریال Veep (معاون رئیس‌جمهور)، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند و همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهند داشت.

سریال The White House Plumbers یک سریال محدود خواهد بود که قرار است در ۵ قسمت تولید شود و تمرکز آن قرار است روی هوارد هانت، مامور پیشین سازمان سیا با بازی وودی هارلسون و گردون لیدی، مامور سابق FBI با بازی جاستین ثرو، باشد که برنامه دزدی از واترگیت را کشیدند تا باعث فاش شدن خرابکاری‌های ریاست جمهوری نیکسون شوند و این سریال قرار است بررسی کند که این دو چگونه باعث شدند تا نه تنها نیکسون دیگر شانسی برای ریاست جمهوری نداشته باشد، بلکه باعث برکناری او شدند و همچنین روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای همیشه تغییر کرد. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO در بیانیه منتشر شده گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که چنین تیم بااستعدادی را گرد هم آوردیم تا نگاه جالب و متفاوتی را از دسیسه داخلی سقوط نیکسون در کاخ سفید نمایش دهیم. ما همچنین از بازگشت وودی و جاستین بسیار خوشحالیم و در انتظار شروع ساخت سریال هستیم.

به گزارش زومیت، هارلسون پیش از این برای بازی در فصل اول سریال True Detective نامزد دریافت جایزه امی و گلدن گلوب شده بود، اما با اینکه بازی ثرو در سریال The Leftovers با تحسین منتقدان و بینندگان همراه بود، اما هرگز نامزد جایزه معتبری نشد که بسیاری اعتقاد داشتند که او و این سریال یکی از نادیده گرفته شده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون در فصل جوایز بوده است. هنوز زمانی برای انتشار سریال The White House Plumbers اعلام نشده است.

 

جاستین ثرو وودی هارلسون واترگیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین