کد خبر: 43500 A

خالقان "بازی تاج و تخت" فیلم جدید می‌‌سازند

خالقان "بازی تاج و تخت" فیلم جدید می‌‌سازند

بعد از خروج از دنیای "جنگ ستارگان"، حالا خالقان سریال "بازی تاج و تخت" پروژه جدید خود را پیدا کرده‌اند و قصد دارند فیلمی بر پایه رمان "لاوکرافت" بسازند.

ایران آرت: خالقان سریال "بازی تاج و تخت" اعلام کرده‌اند فیلمی بر پایه رمان لاوکرافت پروژه بعدی آن‌ها خواهد بود.

مشخص نیست که خود دی‌بی وایس و دیوید بنیوف روی صندلی کارگردانی هم می‌نشینند یا خیر، اما آن‌ها از همین حالا فیل هی و مت مانفردی را برای نوشتن فیلمنامه انتخاب کرده‌اند.

به گزارش مهر، رمانی که بر پایه آن، این فیلم ساخته می‌شود داستان زندگی اچ پی لاوکرافت نویسنده و استاد ژانر وحشت و گروتسک را به تصویر می‌کشد که با نگاشتن رمان‌هایی چون "ندای کثولهو"، "موش‌ها در دیوارها"، "در کوهستان‌های جنون" و "سایه خارج از زمان" توانست ژانری جداگانه خلق کند که به عنوان ژانر وحشت لاوکرافتی شناخته می‌شود.

با وجود اینکه هنوز جزییات داستان مشخص نیست، منابع آگاه می‌گویند بنیوف و وایس می‌خواهند دنیایی را به تصویر بکشند که در آن تمام مخلوقات لاواکرفت واقعی باشند.

سال‌هاست هالیوود نسبت به ساختن اقتباس‌هایی از آثار لاوکرافت علاقه نشان داده و جدیدترین مثال آن گی‌یرمو دل تورو اسپانیایی بود که می‌خواهد اقتباسی سینمایی از "در کوهستان‌های جنون" بسازد.

بعد از اینکه "بازی و تاج و تخت" به پایان رسید و آخرین فصل آن در ماه مه روی آنتن رفت و برنده جایزه امی بهترین درام شد، بنیوف و وایس یک قرارداد عظیم با نت فلیکس امضا کردند. بعد از به توافق رسیدن با این غول اکران آنلاین، آن‌ها از ساخت سه‌گانه "جنگ ستارگان" انصراف دادند چون نمی‌توانستند به هر دو کار رسیدگی کنند.

 

بازی تاج و تخت جنگ ستارگان دیوید بنیوف دی بی وایس لاوکرافت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین