کد خبر: 43507 A

ناگفته‌های دختر جانی دپ از پدر و مادرش/ حریم خصوصی من پابرجاست!

ناگفته‌های دختر جانی دپ از پدر و مادرش/ حریم خصوصی من پابرجاست!

دختر جانی دپ که حالا دیگر یک ستاره مد و سینما است می‌گوید پدر و مادرش همیشه به او اعتماد دارند و اجازه داده‌اند آدمی مستقل باشد.

ایران آرت: لیلی- رز دپ، دختر جانی دپ از بزرگ شدن توسط دو سلبریتی می‌گوید. بازیگر و مدل 20 ساله گفت او هیچ وقت دلیلی برای سرکشی کردن نداشته چون والدینش با او سختگیری نکرده‌اند.

مادر خواننده لیلی – رز، وانسا پارادیس، و پدر بازیگرش جانی به جز او، پسر 17 ساله‌ای به نام جک دارند. جانی و وانسا در سال 2012، پس از 14 زندگی مشترک از هم جدا شدند. 

پس از آن جانی با امبر هرد ازدواج کرد که البته در طلاقی جنجالی و پر حاشیه که او را به جرم خشونت خانگی به دادگاه کشاند، از او نیز جدا شد.

به گزارش ایران جوان، لیلی-رز در مصاحبه با The Sun گفت: پدر و مادر من سختگیر نبودند. آنها همیشه به تصمیم های من اعتماد می کردند و به من اجازه می‌دادند مستقل باشم. واقعا دلیلی برای سرکشی کردن نداشتم.  پدر و مادرم هر دو در 15 سالگی مدرسه را ترک کرده بودند. پس نمی توانستند به من چیزی بگویند. رفتن به دانشگاه هرگز جزو اهداف من نبوده است. من همیشه دوست داشتم کار کنم. و هیچ انگیزه‌ای برای انجام آن همه تکلیف نداشتم. 

او اضافه کرد که وقتی کوچک‌تر بوده لباس های مادرش را می پوشیده و دوست داشته مثل مادرش خواننده بشود. 

او حمایت همیشگی پدر و مادرش را در حضور  مداوم رسانه ها در زندگی شان به دلیل شهرت جهانی جانی دپ، تحسین می‌کند: پدر و مادرم کار بزرگی کردند و برای من و بردارم یک حریم خصوصی کامل فراهم کردند. به همین دلیل برای من داشتن زندگی خصوصی و شخصی نگه داشتن آن همیشه مهم بوده است. من زیاد اهل کلاب رفتن و این چیزها نیستم. بیشتر از دیدن برنامه های آشپزی لذت می برم. 

این مدل 20 ساله در حال حاضر با تیمونی شالامه بازیگر 23 ساله در رابطه است.

 

جانی دپ هالیوود لیلی رز دپ وانسا پارادیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین