کد خبر: 43607 A

نظم عجیب سوفیا لورن و عشقش به آشپزی/ پشت پرده زندگی ستاره سینما

نظم عجیب سوفیا لورن و عشقش به آشپزی/ پشت پرده زندگی ستاره سینما

سوفیا لورن ازجمله بازیگرانی به شمار می‌رود که زندگی خصوصی او هنوز برای بسیاری جذابیت دارد.

ایران آرت، سوفیا لورن، مشهورترین بازیگر ایتالیایی، در کنار همسرش کارلو پنتی (تهیه‌کننده ایتالیایی) و فرزندانشان، در سال ۱۹۸۷ خانه‌ای را در فلوریدا برای زندگی خانوادگی و به دور از شلوغی انتخاب کردند.

سوفیا لورن همراه خانواده‌اش در سال ۱۹۸۷ به جزیره ویلیامز در جنوب فلوریدا نقل مکان کرد و با کمک تد فاین، طراح داخلی، در آنجا خانه‌ای ساخت.

به گزارش همشهری آنلاین، سوفیا لورن جزو آن دسته از افرادی بود که حریم خصوصی و خانواده برایشان در اولویت است. او گفته بود داشتن خانواده شانس بزرگی برایش است و وقتی که مشغول به کار نیست ترجیح می‌دهد اوقات فراغت خود را در کنار آنها سپری کند و رهایی از تنش بعد از کار با هیچ چیزی غیر از گذراندن وقت با خانواده‌اش امکان‌پذیر نیست.

سوفیا لورن

قدم‌زدن در تفرجگاه جدید جزیره ویلیامز و پوشش گیاهی نیمه‌گرمسیری آن، برای لورن تجربه متفاوتی بود از آنچه در ژنو داشت. سوفیا لورن گفته بود: من اروپایی هستم. من ناپولیایی هستم، اما در آمریکا زندگی می‌کنم و نمی‌خواهم آشپزخانه‌ام به سبک آمریکایی باشد. این حرفم به این معنی نیست که  وقت زیادی صرف پخت‌وپز می‌کنم ولی می‌خواهم غذاهای مخصوصی بپزم که مرا به یاد جنوب ایتالیا می‌اندازد.

نظم و انضباط محور اصلی زندگی سوفیا لورن بود و هر جایی که زندگی می‌کرد این نظم به چشم می‌آمد. لورن گفته بود: صبح زود بیدار می‌شوم و تا ساعت ۱۰ اکثر کارهای روزمره‌ام را انجام می‌دهم. البته وقتی فیلمبرداری دارم کار در طول روز ادامه می‌یابد و من هر شب به این فکر می‌کنم که انرژی روز بعد را چگونه به دست بیاورم. دوستانم فکر می‌کنند من یک قدرت جادویی دارم اما من فقط برای بازی در نقش جدید هیجان دارم.

 

سوفیا لور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین