کد خبر: 43727 A

نقش کیت بلانشت به ستاره جوان سینما رسید

نقش کیت بلانشت به ستاره جوان سینما رسید

مرفید کلارک برای بازی در نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال "ارباب‌ حلقه‌ها" انتخاب شد.

ایران آرت: سریال "ارباب حلقه‌ها" که قرار است با اقتباس از رمان "جی. آر. آر. تالکین" ساخته شود، در "عصر دوم سرزمین میانی"، جایی که حلقه‌های منسوب به حلقه‌های قدرت ساخته شدند و شخصیت شرور "‌لرد سارون" به قدرت رسید، به وقوع می‌پیوندد.

به این ترتیب "‌کلارک" نیز به "مارکلا کاوانا"، "جوزف ماول" و "اما هورواث" برای قرار گرفتن در فهرست بازیگران این سریال پیوست.

به گزارش ایسنا، طبق اطلاعات منتشرشده "کلارک" قرار است در این سریال در نقش شخصیت جوانی‌های "‌گالادریل" بازی کند. پیش‌تر "‌کیت بلانشت" در سری فیلم‌های "ارباب‌ حلقه‌ها" و "هابیت" که به کارگردانی "‌پیترجکسون" ساخته شده بودند در نقش "‌گالادریل" بازی کرده بود.

پیش‌تر اعلام شده بود که این سریال جدید آمازون نیز در همان لوکیشن سری فیلم‌های بلند "‌ارباب حلقه‌ها" یعنی "‌نیوزلند" فیلمبرداری می‌شود.

مجموعه فیلم‌های بلند اقتباس شده از رمان‌های "تالکین" ‌که کارگردانی آن را "‌پیتر جکسون" برعهده داشته، در مجموع حدود شش میلیارد دلار در جهان فروخت و در مجموع ۱۷ جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

استودیوی آمازون که تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد،‌ پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، امیدوار است اولین قسمت از این مجموعه در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

 

هالیوود کیت بلانشت ارباب حلقه ها هابیت سریال ارباب حلقه ها گالادریل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین