کد خبر: 43747 A

جای خالی جیمز وان در "احضار 3"/ پایان فیلمبرداری پروژه تازه کارگردان "اره"

جای خالی جیمز وان در "احضار 3"/ پایان فیلمبرداری پروژه تازه کارگردان "اره"

جیمز وان، کارگردان سری فیلم‌های "اره" و "احضار روح"، با انتشار تصاویری در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری پروژه ترسناک Malignant خبر داد.

ایران آرت، مدتی پیش بود که تأیید شد جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول مجموعه The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است، اما اطلاعات چندانی از این پروژه منتشر نشد. این اثر دهمین فیلمی است که وان کارگردانی آن را بر عهده دارد.

به گزارش پانا، مدتی پیش جیمز وان از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ترسناک جدید خود خبر داد و اعلام کرد که این پروژه قرار است Malignant نام دارد. اخیرا این فیلمساز با انتشار تصاویری در صفحهٔ اینستاگرام خود از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری این فیلم خبر داد و چنین نوشت:"خب سرانجام آخر این هفته مراحل اصلی فیلم‌برداری Malignant به پایان رسید. از عوامل سازنده فیلم و همچنین تیم بازیگری بسیار ممنونم. شما تلاش زیادی انجام دادید و چیزی خاص را به سرانجام رساندید."

احضار

آنابل والیس، مدی هسن، جرج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت و جاکین مک‌کنزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند. جیمز وان درواقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو ساخته است که در فیلم نیز حضور دارد؛ اینگرید بیسو با سینمای ترسناک بیگانه نیست و در فیلم‌های ترسناک دنیای جیمز وان نیز ایفای نقش کرده است؛ این بازیگر در فیلم The Nun (راهبه)، نقش خواهر اوونا را ایفا می‌کرد و البته یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز بود، اما معروفیت وی با نقش‌آفرینی در فیلم Toni Erdmann بود؛ این فیلم نماینده سینمای آلمان در هشتادونهمین دوره جوایز اسکار بود.

احضار

این فیلم ترسناک در استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بودجه ساخت فیلم ترسناک جدید وان توسط استودیوهای حامی فیلم‌های مستقل تأمین خواهد شد که بخشی از بازار اکران این فیلم از جمله کشور چین را نیز در اختیار خواهند داشت و شرکت برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین سینما (New Line Cinema) وظیفه اکران فیلم جدید وان را در دیگر مناطق جهان بر عهده خواهند داشت.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Malignant در دسترس نیست، اما می‌دانیم فیلم Malignant برای اکران در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، این فیلم ترسناک باید با آثاری چون فیلم Escape Room 2 (اتفاق فرار ۲) از سونی پیکچرز، فیلم Nobody (هیچکس) با بازی باب ادنکیرک از یونیورسال پیکچرز و فیلم The One and Only Ivan (یکی و آن هم ایوان) با بازی برایان کرانستون از والت دیزنی در گیشه رقابت کند.

احضار

جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را بر عهده داشت، قرار نیست به‌عنوان کارگردان در قسمت سوم این مجموعه بازگردد، اما او همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در The Conjuring 3 (احضار ۳) حضور خواهد داشت. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نیز برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 بازخواهند گشت. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. فیلم The Conjuring 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

جیمز وان و لی ونل فیلمنامه فیلم ترسناک و هیجانی Saw (اره) را نوشتند و با کارگردانی آن فیلم بود که جیمز وان توانست نامی برای خود در ژانر وحشت دست‌وپا کند. بعد از آن وی فیلم‌های ترسناکی همچون Dead Silence (سکوت مطلق)، Insidious (توطئه‌آمیز)، دو فیلم اصلی دنیای The Conjuring (احضار) و Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز – قسمت ۲) را کارگردانی کرد. وی تهیه‌کنندگی فیلم‌های Annabelle (آنابل)، Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و The Nun (راهبه) را نیز عهده‌دار بوده است. فیلم Aquaman، آخرین فیلمی بود که وی کارگردانی آن را بر عهده گرفت که فیلمی در ژانر کمیکی و ابرقهرمانی بود و این کارگردان نشان داد بهتر است کاری را که در آن تخصص دارد، انجام دهد. این فیلم با وجود انتقادات فراوان منتقدان و تماشاچیان، بیش از ۱.۱۴۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۸۲.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۰۹.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود تا این فیلم به بیستمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود. گویا کارگردانی دنباله این فیلم نیز به جیمز وان سپرده شده که برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

 

جیمز وان احضار اره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین