کد خبر: 43785 A

احسان علیخانی بستری شد/ عکس

احسان علیخانی بستری شد/ عکس

احسان علیخانی به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا در بیمارستان بستری شده است.

ایران آرت: امیرحسین بزرگزادگان مدیر رسانه‌ای برنامه "عصر جدید" درباره وضعیت جسمانی احسان علیخانی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از ابتلای خود به آنفلوآنزا خبر داده بود گفت: احسان علیخانی به دلیل سرماخوردگی و آنفلوآنزا شب گذشته در بیمارستان بستری و بعد از چند ساعت هم مرخص شد.

وی درباره اینکه علیخانی می‌تواند صحبت کند یا خیر و از وضعیت سلامتی خود بگوید، در گفتگو با مهر چنین توضیح داد: صدای علیخانی به شدت گرفته و هنوز باید استراحت کند.

nv7smL4noyr0

بزرگزادگان همچنین درباره حضور علیخانی در برنامه ویژه شب یلدای "شب آرام" به میزبانی رشیدپور که پیش‌تر درباره آن اطلاع‌رسانی شده بود نیز بیان کرد: پزشکان گفته‌اند حداقل چند روز باید استراحت کند و حال علیخانی چندان مساعد نیست. با این وضعیت سخت است که بخواهد سر برنامه زنده حاضر شود، گریم شود و ساعاتی آنجا بماند، اما هنوز مشخص نیست و باید دید تا شب وضعیت جسمانی او چگونه خواهد بود.

به گزارش مهر، برنامه "شب آرام" با اجرای رضا رشیدپور امشب ۲۹ آذر از ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و قرار بود احسان علیخانی مهمان ویژه این برنامه باشد که احتمالاً به دلیل وضعیت جسمانی وی نتواند در این برنامه حضور یابد.

 

شب یلدا احسان علیخانی مجری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین