کد خبر: 43789 A

سریال "کله خر" به تلویزیون برمی‌گردد

سریال "کله خر" به تلویزیون برمی‌گردد

سریال "کله خر" و فیلم بلندی براساس آن توسط استودیوی پارامونت در دست تولید قرار گرفتند.

ایران آرت: استودیوی پارامونت پنجشنبه اعلام کرد که سریال "کله‌خر" (Jackass) شبکه‌ی ام‌تی‌وی را احیا می‌کند و فیلم بلندی براساس آن در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (جمعه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌برد. جز تاریخ اکران فیلم، پارامونت اطلاعات دیگری از جمله اینکه آیا بازیگران سریال بازخواهند گشت یا نه منتشر نکرده است.

سریال "کله‌خر" توسط "جانی ناکسویل"، "جف ترمین" و "اسپایک جونز" خلق شد و در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ از شبکه‌ی ام‌تی‌وی روی ایر رفت و سپس یک سه‌گانه‌ی سینمایی براساس آن ساخته شد. این فیلم‌ها که در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ اکران شدند و همگی با بودجه‌های کمتر از ۲۰ میلیون دلاری به تولید رسیدند، در مجموع به فروش جهانی ۳۳۵ میلیون دلاری دست یافتند.

به گزارش 30نما، در صورت بازگشت بازیگران اصلی، اولین همکاری آنان پس از مرگ "رایان دان" در سانحه‌ی رانندگی در سال ۲۰۱۱ شکل می‌گیرد. ناکسویل در سال ۲۰۱۳ فیلم اسپین‌آفی تحت عنوان "کله‌خر تقدیم می‌کند: پدربزرگ بد" (Jackass Presents: Bad Grandpa) را بازی کرد اما از آن پس برند "کله‌خر" در عناوینی سینمایی و تلویزیونی بازنگشته است. ناکسویل در سال ۲۰۱۸ فیلم دیگری با الهام از سریال به نام "اکشن پوینت" (Action Point) بازی کرد. این فیلم که با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری ساخته شده بود در گیشه شکست خورد و تنها ۵.۱ میلیون دلار فروخت.

پس از مرگ دان، بازگشت اعضای گروه "کله‌خر" در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. "استیو گلاور" ژوئیه‌ گذشته در مصاحبه با "لودوایر" گفته بود که ادامه‌ی پروژه به نظر ناکسویل، ترمین و جونز و سلامت جسمانی آنان بستگی دارد.

 

فیلم سینمایی هالیوود سریال استودیوی پارامونت سریال کله خر اسپایک جونز جف ترمین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین