کد خبر: 43897 A

"جنگ ستارگان" از "ایپ من" جا ماند/ ماجرای استاد بروس لی در هنرهای رزمی

"جنگ ستارگان" از "ایپ من" جا ماند/ ماجرای استاد بروس لی در هنرهای رزمی

با فروش خوب فیلم "ایپ من ۴" در گیشه چین، جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های "جنگ ستارگان" در رقابت با این فیلم ناکام ماند.

ایران آرت، فیلم رزمی "ایپ من ۴: قسمت نهایی" برنده بی رقیب گیشه این هفته چین بود.

در حالی که "جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر" در بقیه گیشه‌های جهان موفق بود و صدرنشین آمریکای شمالی شد، در گیشه چین به جایگاه سوم رسید!

ویلسون ییپ چینی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که دانی ین به عنوان نقش اول آن در لباس یک استاد هنر‌های رزمی که بروس لی از شاگردان او محسوب می‌شود، نقش آفرینی می‌کند. این فیلم سینمایی بر اساس آمار‌های داده شده، ۴۳ میلیون دلار فروخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در جایگاه دوم هم فیلم هیجانی "گوسفند بدون چوپان" قرار دارد که ۲۲.۳ میلیون دلار فروخت و فروش ۱۰ روزه آن به ۷۷ میلیون دلار رسید.

فیلم غم انگیز "فقط ابر می‌داند" به همراه "اسکای واکر" تازه اکران‌های این گیشه بودند که برای کسب رتبه سوم رقابت می‌کردند. "فقط ابر می‌داند" که در گیشه‌های روزانه بالا‌تر از "جنگ ستارگان: اسکای واکر" قرار داشت، در پایان هفته با اختلاف ۲ میلیون دلاری به جایگاه چهارم رسید.

با این آمار، "اسکای واکر" کمترین افتتاحیه فیلم‌های اخیر "جنگ ستارگان" در گیشه چین را داشت. "نیرو بر می‌خیزد" در سال ۲۰۱۵ در گیشه چین ۱۲۶ میلیون دلار، "یک سرکش" در سال ۲۰۱۶، ۶۹ میلیون و "آخرین جدای" هم ۴۲.۶ میلیون دلار فروخته بودند. امتیاز این فیلم در وبسایت‌های فیلم چین هم شگفتی ساز نشده و نمرات ۶ الی هشت برای این فیلم در نظر گرفته شده است.

 

بروس لی جنگ ستارگان ایپ من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین