کد خبر: 43913 A

کلاه قرمزی برای همیشه خداحافظی می‌کند؟/ روزهای سخت آقای مجری

کلاه قرمزی برای همیشه خداحافظی می‌کند؟/ روزهای سخت آقای مجری

روزهای همشهری مدعی شد بحران کلاه قرمزی گسترده‌تر شده و دیگر تیم کلاه قرمزی برای ساخت این مجموعه چه در سیما و چه در شبکه نمایش خانگی با تهیه‌کننده همراهی ندارد.

ایران آرت: تجلیل از ایرج طهماسب در جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان‌ و ‌نوجوانان با خاطره‌های مرضیه برومند از یک کودک عضو کانون آغاز شد و رسید به زندگی و احوال مرد اخمویی که خیلی‌ها دوستش دارند چون او را در کنار یکی از محبوب‌ترین عروسک‌های کودکی چند نسل در اذهان متجلی می‌کند.

ایرج طهماسب و کلاه قرمزی آنقدر مهم هستند که فارغ از این تجلیل‌ها و یادبودها و هرازچند‌گاهی هم ساخته شدن یا نشدن سری جدید برنامه‌هایی که مزین به اسم محبوب کلاه قرمزی است و طهماسب به‌عنوان آقای مجری اداره آن را برعهده دارد، خبر داغ رسانه‌ها می‌شود.

به گزارش همشهری، حالا هم دوباره موضوع ساخته شدن کلاه قرمزی برای سال جدید سرزبان‌ها افتاده است. کلاه قرمزی و رفقایش طرفداران بسیاری در میان سنین مختلف دارند و در سال‌هایی که در سیما حضور داشتند نوروزهای جذابی را برای مخاطبان تلویزیون رقم زده‌اند. نوروز گذشته بعد از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره کلاه قرمزی به عید دیدنی سیما نیامد و حتی صحبت‌های متفرقه و جسته‌گریخته تهیه‌کنندگان این برنامه برای مهمانی رفقای کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی هم با واکنش تند و تیز رسانه ملی بایکوت شد. تلویزیون کلاه قرمزی را بچه خود می‌داند و سازندگانش دوست داشتند در مقابل موج عظیم هواداران و البته به توافق نرسیدن در امور مالی با رسانه ملی خودشان را در فضای خصوصی محک بزنند.

موضوع منتفی شده ساخت کلاه قرمزی برای شبکه نمایش خانگی این روزها دوباره مطرح شد اما شنیده‌های همشهری حاکی از آن است که بحران گسترده‌تر شده و دیگر تیم کلاه قرمزی هم برای ساخت این مجموعه چه در سیما و چه در شبکه نمایش خانگی با تهیه‌کننده همراهی ندارد.

این اختلاف‌ها ریشه در امور مالی مربوط به همان 2سال قبل دارد و حالا هم اگر قرار باشد کلاه قرمزی و رفقایش دوباره با هوادارانشان ملاقات کنند باید این مسائل مرتفع شود.

ایرج طهماسب این روزها حق دارد بیش از پیش اخمو باشد چون تیم کلاه قرمزی برای او شبیه عزیزانش هستند و البته تهیه‌کننده‌اش هم با او فامیل است. روزهای سخت آقای مجری یا به قول کلاه قرمزی آقای مرجی فعلا ادامه دارد ...

 

کلاه قرمزی ایرج طهماسب آقای مجری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین