کد خبر: 43914 A

راز لباس سفید ملکه "بازی تاج‌وتخت" چه بود؟

راز لباس سفید ملکه "بازی تاج‌وتخت" چه بود؟

طراح کت خز سفیدرنگ دنریس تارگرین در فصل پایانی "بازی تاج و تخت" راز این لباس را فاش کرد.

ایران آرت: لحظات پایان سریال "بازی تاج و تخت" یکی از بحث‌برانگیز‌ترین لحظه‌ها در این سریال بود.

این که ماهیت دنریس تارگرین ناگهان تغییر کرد و سلامت عقلانی‌اش را از دست داد، برای هواداران او بسیار ناخوشایند بود. اما مصاحبه جدیدی با طراح لباس او نشان ‌می‌دهد که ما باید خیلی زودتر این تغییر ماهیت و رفتار را پیش‌بینی می‌کردیم.

مایکل کلپتون، که به خاطر طراحی لباس‌ سریال تاج و تخت برنده جایزه امی شد، فاش کرده است که کت خز سفیدرنگ دنریس در آغاز فصل هشتم این سریال، سرنخ آشکاری بود برای تغییر ماهیت این شخصیت و تبدیل او به ملکه‌ای دیوانه.

به گزارش ایندیپندنت، کلپتون در مصاحبه‌ای با برنامه "تی‌وی گاید" گفت: "ابتدا نیت از طراحی این کت این بود که چون او سوار بر اژدها به سوی شمال می‌رود، باید لباس گرم بپوشد. اما بعد پیش خودم گفتم، این اولین بار است که او واقعا یک کار خیرخواهانه انجام می‌دهد. چون معمولا کارهایش برای منافع شخصی است، و در این مورد خاص، او واقعا به خاطر عشقش این کار را کرد."

photo_2019-12-23_18-56-54

او افزود: "بنابراین، هنگام طراحی این لباس، خیلی به این ایده توجه داشتم که او خودش را به عنوان یک ناجی، یک فرشته، می‌بیند. به همین دلیل، وقتی که به آنجا می‌رسد و از اژدها پایین می‌آید، به نوعی شبیه فرشته رحمت است. به نظر من این لباس بسیار بیانگر وضعیت روحی او و نحوه نگرش او به خودش، در آن زمان بود."

کلپتون همچنین گفت که او می‌خواست این لباس سفید نشان‌دهنده بی‌غل وغشی و نیز سردی دنریس باشد، و ماهیت او را در مقایسه با "وایت واکر"ها به خوبی نشان دهد.

برای هواداران شیفته و خیال‌پرداز این سریال، اکنون این سوال مطرح است که چه سریال جذاب دیگری جایگزین مجموعه "بازی تاج و تخت" خواهد شد.

 

امیلیا کلارک دنریس تارگرین بازی تاج و تخت ملکه اژدها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین