کد خبر: 44008 A

ستاره "بازی تاج‌و‌تخت" به اعتراض‌ها پاسخ داد/ علت هیولاصفت شدن ملکه

ستاره "بازی تاج‌و‌تخت" به اعتراض‌ها پاسخ داد/ علت هیولاصفت شدن ملکه

دینکلج در مصاحبه با نیویورکر می‌گوید جنجالی که برای فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت" به وجود آمد به این سبب بود که هواداران دوست نداشتند سریال تمام شود.

ایران آرت: "پیتر دینکلج" سال ۲۰۱۹ را با حمایت از فصل پایانی سریال فانتزی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) شبکه‌ی اچ‌بی‌او به پایان رساند. او در مصاحبه با نیویورکر از "دیوید بنیاف" و "دن وایس" شورانرها و نویسندگان سریال ستایش کرده است. این زوج نویسنده تاکنون به صورت رسمی به اعتراضات علیه اپیزودهای پایانی واکنش نشان نداده‌اند. فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت" به واسطه‌ی چندین انتخاب اعتراض گسترده‌ی هواداران را به دنبال داشت. جنجالی‌ترین آن‌ها چرخش و تغییر موضع ناگهانی "دنریس تارگرین" بود. دینکلج در مصاحبه با نیویورکر می‌گوید علت نارضایتی هواداران را درک می‌کند.

دینکلج می‌گوید: "خوب به هر حال هر کس نظری دارد، و این یعنی نوعی تملک. مانند قطع رابطه کسی است. طرف مقابل ناراحت می‌شود. از طرف همه نمی‌توانم حرف بزنم، اما احساس می‌کنم که آن‌ها نمی‌خواستند سریال تمام شود، بنابراین بسیاری از مردم خشمگین شدند. احساس می‌کنم کار دیو و دن فوق‌العاده بود."

به گزارش 30نما، دینکلج در مورد چرخش ناگهانی "دنریس" به سوی شر می‌گوید اگرچه این اقدام شگفت‌آور بود اما کاملاً غیرقابل پیش‌بینی نبود. او می‌گوید: "این اتفاقات روی می‌دهد. هیولاصفتان به وجود می‌آیند بدون آنکه شما انتظارش را داشته باشید. ما [ممکن است] از آن‌ها حمایت کنیم تا سر کار بیایند. [درحالی‌که] توجه شما به چیز دیگری معطوف شده. بنابراین همه برآشفتند زیرا آن شخصیت را دوست داشتند و به او ایمان آورده بودند – [اما] نشانه‌هایی در طول روایت سریال برای آن شخصیت وجود داشت."

دینکلج در هفته‌های گذشته نامزدی "جوایز اتحادیه‌ی بازیگران" آمریکا را در بخش بهترین بازیگر مرد سریال‌های درام کسب کرده و پیش از آن هم به خاطر ایفای نقش "تیریون لنیستر" جایزه‌ی امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در سریال‌های درام را به خانه برده بود.

"امیلیا کلارک" که در سریال نقش دنریس را ایفا کرد، پیش‌تر فاش کرده بود که چرخش شخصیت او را هم بهت‌زده کرده است. او در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" گفته بود: "با مادرم تماس گرفتم و گفتم: "فیلمنامه را خوانده‌ام، نمی‌خواهم بگویم چه اتفاقی می‌افتد اما ممکن است مرا از این حالت بیرون بیاوری؟ خیلی به هم ریخته‌ام." و سپس از مادر و برادرم سؤالات عجیبی پرسیدم. می‌گفتند منظورت از این سؤال‌ها چیست؟ منظورت چیست که به نظر ما دنریس آدم خوبی هست یا نه؟ چرا این سؤال را می‌پرسی؟ چرا برای تو نظر مردم در مورد دنریس مهم است؟ حالت خوب نیست؟"

هفته‌ی گذشته گزارش شد که کلارک در اقتباس "آنیا رایس" از نمایشنامه‌ی "مرغ دریایی" (The Seagull) نوشته‌ی "آنتوان چخوف" بازی می‌کند. او قرار است نقش "نینا" را در این نمایش به کارگردانی "جیمز لوید" ایفا کند. او ماه گذشته نیز به بازی در نقش "جیمز باند زن" ابراز علاقه کرده بود. او در مصاحبه با مجله‌ی "امپایر" گفت: "جیمز باند یکی از آن چندگانه‌هایی است که همیشه جذاب می‌ماند. حتی اگر ابله‌ترین جیمز باند را هم بسازند باز هم جذاب به نظر می‌رسد."

 

بازی تاج و تخت پیتر دینکلیج دیوید بنیاف پیتر دینکلج دن وایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین