کد خبر: 44122 A

حمله تند بازیگر وست‌ورلد به "گربه‌‌ها"/ زبانم بند آمده!

حمله تند بازیگر وست‌ورلد به "گربه‌‌ها"/ زبانم بند آمده!

بازیگر سریال "وست‌ورلد" می‌گوید اقتباس تام هوپر از موزیکال "گربه‌ها" ناامیدکننده و فرصتی از دست رفته برای جامعه‌ی تئاتر است

ایران آرت: ایوان ریچل وود با آثار موزیکال بیگانه نیست و تاکنون در فیلم‌های "سرتاسر عالم" (Across the Universe) و "یخ‌زده ۲" (Frozen 2) خوانده است، اما حتی او هم نمی‌تواند نکته‌ی مثبتی در فیلم "گربه‌ها" (Cats) ساخته‌ی "تام هوپر" پیدا کند. این اقتباس سینمایی از موزیکال "اندرو لوید وبر" یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های شکست‌خورده در سال جاری میلادی بود. وود در شبکه‌های اجتماعی با چند لفظ رکیک به این موزیکال پر از جلوه‌های ویژه واکنش نشان داده است.

وود در توئیتی که چند دقیقه بعد از انتشار حذف شد نوشت:‌ ""گربه‌ها" در واقع از آنچه تصور می‌کردم بدتر بود. [پیش از دیدن فیلم] فکر می‌کردم که وحشتناک باشد. اما حالا زبانم بند آمده. چرا باید رقص‌آرائی را تغییر دهند؟ زبانم… بند آمده." او سپس به اینستاگرام آمد و با ارسال ویدیویی در مورد "گربه‌ها" گفت: "باید واکنشی زنده نسبت به این فیلم نشان دهم." و سپس بهت و شگفتی خود از فیلم را به چند لفظ رکیک توضیح می‌دهد.

وود می‌گوید: "آن‌ها رقص‌آرایی به‌یادماندنی نمایش را تغییر داده‌اند. حدود ۷۰ درصد شخصیت‌ها را حذف کرده‌اند. داستان را تغییر داده‌اند. من با تئاتر بزرگ شده‌ام. با یک رقصنده ازدواج کرده‌ام. برای کاری که می‌کنند احترم زیادی قائلم و به همین علت این فیلم ناامیدکننده و برای جامعه‌ی تئاتر فرصتی از دست رفته است."

فیلم گربه ها

به گزارش 30نما، "گربه‌ها" با بودجه‌ی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شد و جلوه‌های ویژه‌ی سنگین از جمله اضافه‌ کردن "موی دیجیتالی" به بازیگران موجب بالا رفتن هزینه‌ها گشت. این فیلم در افتتاحیه حتی ۱۰ میلیون دلار هم نفروخت و تاکنون در بازارهای جهانی به ۲۰ میلیون دلار نزدیک نشده است.

واکنش وود با منتقدینی که "گربه‌ها" را بدترین فیلم سال نامیده‌اند هم‌سو است. بسیاری از نشریات در روزهای گذشته اعلام کرده‌اند که یونیورسال تبلیغات فیلم را حذف و این بدان معناست که استودیو از کمپین تبلیغاتی "گربه‌ها" برای اسکار را لغو خواهد کرد.

 

بازیگر گربه ها وست ورلد ایوان ریچل وود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین