کد خبر: 44140 A

گاف جنجال برانگیز دولت انگلیس/ خانه و زندگی سلبریتی‌ها لو رفت!

گاف جنجال برانگیز دولت انگلیس/ خانه و زندگی سلبریتی‌ها لو رفت!

دولت انگلیس در انتشار لیست افتخارات سالانه، به صورت تصادفی آدرس این افراد مشهور را نیز منتشر کرد.

ایران آرت، دولت انگلیس روز گذشته اسامی افتخارات سال نو ۲۰۲۰ را منتشر کرد که تصادفا آدرس خانه و محل کار  نیز به صورت آنلاین منتشر شده بود.

لیست افتخارات سال ۲۰۲۰، که انگلیس کارگردان و بازیگران خود را با آن مفتخر می‌کند امسال به اولیویا نیتون رسید و جوایز شوالیه هم به سم مندس و استیو مک کوئین می‌ رسد. نسخه‌ای که از سوی این کشور به صورت آنلاین منتشر شده بود شامل آدرس محل کار یا خانه بیش از هزار سلبریتی از این کشور بود که شامل التون جان خواننده معروف هم می‌شود. این لیست به گفته منابع برای یک ساعت به طور کامل در دسترس بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از مقامات که به صورت رسمی از این بابت عذرخواهی کرده بود، در این باره می گوید این اطلاعات به اشتباه منتشر شده اند و در اسرع وقت هم اقدام به حذف آن‌ها کرده اند.

او ادامه داد: ما از تمام کسانی که با این اشتباه تحت تاثیر واقع شدند، عذرخواهی می‌کنیم و به دنبال آن هستیم که بدانیم چگونه این اتفاق افتاده است. این موضوع را به دفتر کمیسر اطلاعات گزارش داده ایم و با کسانی که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته اند به طور مستقیم در ارتباط هستیم.

التون جان که در سال ۱۹۹۸ لقب شوالیه را دریافت کرده بود، نامش در این لیست برای افتخار همراهی برای خدماتش در موسیقی حضور داشت.

مندس ۵۴ ساله نیز فیلم‌های سینمایی «اسکای فال» و «اسپکتر» از سری فیلم‌های جیمزباند را کارگردانی کرده بود و مک کوئین ۵۰ ساله هم سال ۲۰۱۴ با فیلم سینمایی «۱۲ سال بردگی» موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود.

 

سلبریتی ها دولت انگلیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین