کد خبر: 44147 A

کریستیانو رونالدو و ورود به دنیای هنر

کریستیانو رونالدو و ورود به دنیای هنر

کریستیانو رونالدو، ستاره دنیای فوتبال فاش کرد علاقه زیادی به دنیای بازیگری هم دارد.

ایران آرت: در طول تاریخ بسیاری از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال علاقه خود را به حضور در عرصه سینما نشان داده و در این رشته نیز نقش آفرینی کرده‌اند. حالا کریستیانو رونالدو که برای گذراندن تعطیلات بین فصل راهی شهر دوبی شده، در مصاحبه ای جالب دو هدف را برای دوران خداحافظی از فوتبال خود تعیین کرد؛ یکی ادامه تحصیل و دیگری حضور در عرصه بازیگری و سینما.

کریستیانو رونالدو گفت: "نکته ای که مرا مجذوب خود می‌کند سینما بوده و من می‌خواهم بازیگری و بازی کردن در یک فیلم سینمایی را نیز امتحان کنم. من تا به امروز فصل ضعیفی در دوران ورزشی خود نداشته‌ام و این اتفاق از وقتی من آماده مواجهه با چالش‌های مختلف در دنیای فوتبال بود‌ه‌ام همیشه رخ داده است.

به گزارش ورزش سه، بازیکن تیم یوونتوس و تیم ملی پرتغال افزود: من در زندگی خود همیشه به دنبال یادگیری و پیشرفت بوده ام و از همین حالا برنامه هایی برای دوران خداحافظی از فوتبال دارم؛ برنامه هایی مانند بهبود زبان انگلیسی و حضور در دنیای هالیوود و ساختن فیلم. برای این کار شما باید دنیای راحت خود را ترک کرده، بیشتر بیاموزید و بیشتر خودتان را به چالش بکشید، همان چیزی که من دوست دارم. در زندگی شخصی زمان برای همه چیز وجود دارد، روز 24 ساعت است و شما می توانید تمرین کرده، استراحت کنید و در کنار خانواده و دوستان باشید. همه زمان من معطوف به تمرین کردن نیست.

رونالدو گفت: وقتی از دنیای فوتبال خداحافظی کردم می خواهم تحصیلاتم را از سر بگیرم. من می خواهم کاملا روی مطالعه کردن و یادگیری تمرکز می کنم، زیرا متاسفانه مطالعاتی که تا امروز انجام داده ام نمی تواند به تمام سؤالاتی که در ذهنم هست پاسخ دهد.

کریستیانو رونالدو هالیوود رونالدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین