کد خبر: 44183 A

ترس عجیب بازیگر نقش سوپرمن/فرار هنری کویل از بازی کامپیوتری

ترس عجیب بازیگر نقش سوپرمن/فرار هنری کویل از بازی کامپیوتری

هنری کویل بازیگر سرشناس انگلیسی تبار که بسیاری از افراد او را به علت بازی در فیلم سوپرمن و سریال ویچر می شناسد از بازی های ویدئویی دچار اضطراب می شود.

ایران آرت، هنری کویل در مصاحبه ای جدید فاش کرده که پس از پیشنهاد بازی در سریال ویچر، تلاش کرده که بازی های کامپیوتری انجام دهد و به دنیای خیالی سریال ویچر وارد شود. اما وقتی درگیر بازی شده است به مرور دچار حس ناامنی شدید شده است.

 

او در این خصوص می گوید: "پس از انجام این بازی ها، هر وقت از در ورودی خانه بیرون می روم ، بیش از حد آگاه و هشیار هستم و مرتب مراقب محیط اطراف هستم." او ادامه می دهد: "وقتی من برای ساعت ها بازی می کنم به محیط بیرون از خانه فرار می کنم ، زیرا بیرون رفتن از خانه اثر متضادی دارد."

به گزارش انتخاب، یکی از این بازی ها ویچر3 است که وسواس هنری کویل برای نزدیک شدن به نقش باعث شده بود ساعت ها آن را بازی کند.کویل در سریال ویچر در نقش گرالت از ریویا بازی می کند که یک شکارچی هیولا است. اغلب افراد برای خداحافظی با مشکلات و دغدغه های ذهنی به بازی های کامپیوتری پناه می برند اما ماجرا برای کویل متفاوت بود و  باعث می شد پس از هربار شکست در بازی عصبی تر شود. او در این خصوص می گوید: "من در برخی مراحل بازی نتوانستم به اندازه کافی سریع فرار کنم یا فاصله توجهم را برای یک ثانیه کاهش دهم و در نتیجه می مردم. درست است که این یک بازی بود اما باعث عصبانیت شدید من می شد."

به عنوان یک طرفدار بازی ، کویل می گوید اکنون احساس می کنم بیش از تمرکز بر بازی ویچر باید روی نقش خود متمرکز باشم.

 

سوپرمن هنری کویل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین