کد خبر: 44203 A

سریالی که از "بازی تاج‌وتخت" پربیننده‌تر شد

سریالی که از "بازی تاج‌وتخت" پربیننده‌تر شد

با اعلام پربازدیدترین سریال و برنامه‌های تلویزیونی سال ۲۰۱۹، سریال‌های "تئوری بیگ بنگ" و "بازی تاج و تخت" در صدر این لیست قرار گرفتند.

ایران آرت: شبکه سی بی اس که سریال "تئوری بیگ بنگ" را منتشر کرده بود،مطمئنا دلتنگ آن خواهد شد. این سریال که در سبک کمدی موقعیت ساخته شده و از سال ۲۰۰۷ پخش می‌شد، امسال با فصل دوازدهم آن در ماه می‌به پایان رسید. آخرین قسمت این سریال دربین پربازدیدترین ها، رتبه نخست را در بین سریال‌های فیلمنامه دار از سال ۲۰۱۹ پخش شده‌اند، دریافت کرد و به طور میانگین ۲۵ میلیون بازدید کننده داشته است.

این سریال در مجموع سیزدهمین برنامه تلویزیونی پربازدید سال از بین ۱۰۰ عنوان انتخاب شد. مسابقه فوتبال بین دو تیم لس آنجلس رمز و نیو انگلند پتریوتس با میانگین تماشای ۹۸.۸ میلیون نفر در رتبه نخست پربازدید هاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این لیست، مراسم اهدای جوایز اسکار نیز با ۳۰.۵ میلیون مخاطب با عنوان پربازدید‌ترین برنامه سرگرم کننده سال شناخته شد و شکستی که سال گذشته از سریال "این ما هستیم" خورده بود را جبران کرد. در مجموع برنامه‌ها نیزمراسم اهدای جوایز اسکار به عنوان چهارمین برنامه پر بازدید شناخته شد. در بین بیشترین امتیاز‌ها نیز مراسم اهدای جوایز آکادمی، امتیاز ۷.۸۹ را دریافت کرده است.

قسمت شب طولانی سریال "بازی تاج و تخت" هم بیشترین امتیاز (۶.۸) را به عنوان یک برنامه تلویزیونی که دارای نمایشنامه است را دریافت کرد.

گفتنی است تمامی شش قسمت از فصل آخر این سریال در بین پر بازدید‌های امسال قرار دارند.

شبکه سی بی اس در این لیست صدتایی ۵۷ نماینده دارد و به دنبال آن هم شبکه اِن بی سی با ۱۵، فاکس با ۱۳، اچ بی اُ با ۶، و‌ای بی سی با ۵ نماینده حضور دارند.

 

هالیوود بازی تاج و تخت تئوری بیگ بنگ این ما هستیم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین