کد خبر: 44290 A

قدرتمندترین زن سینمای جهان کیست؟

قدرتمندترین زن سینمای جهان کیست؟

مدیر استودیوی مارول قدرت واندا ماکسیموف را فرای قدرت تمام ابرقهرمان های زن سینما دانست.

ایران آرت: در طول بیش از یک دهه‌ی گذشته، "دنیای سینمایی مارول" شخصیت‌ها مختلفی با قدرت‌های گوناگون را معرفی کرده و همین مسئله موجب شده تا اغلب این پرسش مطرح شود که قدرتمندترین شخصیت این دنیا چه کسی است. هرچند به نظر می‌رسد که این بحث هیچ‌وقت نمی‌تواند به نتیجه برسد، اما "کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول اظهارات جالبی در این زمینه بیان می‌کند. او در جلسه‌ی پرسش و پاسخی در آکادمی فیلم نیویورک می‌گوید "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) نشان داد که شخصیت "واندا ماکسیموف" با بازی "الیزابت اولسن" تا چه حد می‌تواند قدرتمند باشد.

فاگی توضیح می‌دهد: "اگر به "آخر بازی" نگاه کنید، می‌بینید که "واندا ماکسیموف" می‌خواست "تانوس" را از بین ببرد. تا به حال تانوس را تا این اندازه وحشت‌زده ندیده بودم و اگر او نگفته بود که "آتش بریزید" من فکر می‌کنم که واندا موفق می‌شد [او را نابود کند.]"

به گزارش ۳۰نما، قدرت‌های واندا در "دنیای سینمایی مارول" همواره در حال تکامل بوده اما رد تأثیر او در میدان‌های نبرد دشوار است. این توانایی‌های او در سریال "وانداویژن" (WandaVision) شبکه‌ی دیزنی+ در سال ۲۰۲۱ بیشتر برای هواداران شرح داده خواهد شد. پیش‌تر اعلام شده بود که واندا در این سریال به صورت کامل به "اسکارلت ویچ" تبدیل می‌شود.

فایگی ماه گذشته گفته بود: "این فرصت را در اختیار داریم که جزئیات بیشتری از داستان آن‌ها را بازگو کنیم، و ببینیم که واندا چه کارهایی می‌تواند انجام دهد، و چه چیزی ویژن را ویژن می‌کند و – مهم‌تر از همه – فاش کنیم که واندا در واقع "اسکارلت ویچ" است، مسئله‌ای که تردید دارم در "دنیای سینمایی مارول" طرح کرده باشیم."

اولسن نیز پیش‌تر در مورد سریال گفته بود: "به خاطر هواداران هیجان‌زده‌ام، زیرا اگر با "اسکارلت ویچ" در کتاب‌های مصور آشنایی داشته باشند می‌دانند که این سریال چقدر می‌تواند جذاب باشد. این سریال بررسی می‌کند که چرا او را "اسکارلت ویچ" می‌نامند و چگونه به این شخصیت تبدیل شده. ما همیشه در فیلم‌های مارول او را واندا خوانده‌ایم، بنابراین این سریال فرصتی هیجان‌انگیز است تا در این باره بیشتر بدانیم."

پروژه‌های بعدی استودیوی مارول شامل "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow) در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، سریال "فالکن و سرباز زمستان" (The Falcon and The Winter Soldier) برای پاییز ۲۰۲۰ (پاییز ۱۳۹۹)، "جاودانان" (The Eternals) در ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹)، "شنگ چی و افسانه‌ی ده حلقه" (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹)، سریال "وانداویژن" (WandaVision) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، سریال "لوکی" (Loki) در بهار سال ۲۰۲۱ (بهار ۱۴۰۰)، "دکتر استرنج و عوالم چندگانه‌ی جنون" (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)، "مرد عنکبوتی ۳" (Spider-Man 3) در ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰)، سریال انیمیشن "چه می‌شود اگر…" (What if…?) در تابستان ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰)، "شاهین‌چشم" (Hawkeye) در پاییز ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰)، "ثور: عشق و آذرخش" (Thor: Love and Thunder) در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰)، و "پلنگ سیاه ۲" (Black Panther 2) در ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) می‌شود. تاریخ پخش سریال‌های "خانم مارول" (Ms. Marvel)، "مون نایت" (Moon Knight) و "شی-هالک" (She-Hulk) هنوز مشخص نشده است.

 

فیلم سینمایی هالیوود ابرقهرمان الیزابت اولسن واندا ماکسیموف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین