کد خبر: 44331 A

شروع ناامیدکننده دو سریال "دکتر هو" و "دراکولا"

شروع ناامیدکننده دو سریال "دکتر هو" و "دراکولا"

سریال جدید خالقان "شرلوک" تنها توسط ۱۹.۲ درصد بینندگان مشاهده شد.

ایران آرت: شبکه‌ی BBC One برای شب سال نو سریال‌های درام پرخرج "دراکولا" (Dracula) و "دکتر هو" (Doctor Who) را در نظر گرفت، اما موفق به جذب مخاطب پرشمار نشد.

بی‌‌بی‌سی به سریال "دراکولا" به نویسندگی "استیون موفات" و "مارک گیتیس" که داستانی در مورد خون‌آشام ترنسیلوانیا را روایت می‌کند، امید زیادی بسته بود. قسمت اول این درام ۹۰ دقیقه‌ای چهارشنبه شب توسط ۳.۶ میلیون بیننده مشاهده شد.

به گزارش ۳۰نما، "دراکولا" در اسلات ۹ تا ۱۰:۳۰ دقیقه‌ی چهارشنبه پربیننده‌ بود، اما برخلاف سهم ۲۴.۲ درصدی معمول شبکه از بینندگان کلی این ساعت، سریال خالقان "شرلوک" تنها توسط ۱۹.۲ درصد بینندگان مشاهده شد. "دراکولا" با آمار بینندگان ۷.۵ میلیونی اپیزود اول سریال "شرلوک" در ژوئیه سال ۲۰۱۰ اختلاف زیادی داشت. با این حال، انتظار می‌رود با پخش اپیزود در سرویس‌های آنلاین، آمار بینندگان "دراکولا" تغییرات قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

شب گذشته "جودی ویتاکر" هم برای دومین فصل متوالی در نقش "دکتر هو" به ‌بی‌بی‌سی بازگشت. اپیزود اول از فصل دوازدهم این سریال نیز که ساعت ۱۹ روی ایر رفت، ۴.۹۶ میلیون بیننده داشت. این رکورد برای ویتاکر در نقش اول در پایین‌ترین حد خود قرار دارد. اپیزود اول از فصل یازدم سریال که اکتبر سال ۲۰۱۸ پخش شد نیز ۸.۲ میلیون بیننده داشت.

بینندگان سریال علمی-تخیلی بی‌بی‌سی به سمت "امردیل" (Emmerdale) گرایش پیدا کردند. به گزارش "اورنایتس"، این سریال روز سال نو ۵ میلیون بیننده را پای شبکه‌ی ITV نشاند. سپتامبر سال ۲۰۱۵ وقتی "پیتر کاپالدی" برای دومین بار در "دکتر هو" ظاهر می‌شد، رکورد ۴.۶ میلیون بیننده برای سریال به ثبت رسیده بود.

قسمت دوم "دراکولا" پنجشنبه و قسمت سوم و پایانی جمعه شب پخش می‌شود.

 

بی بی سی هالیوود دراکولا دکتر هو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین