کد خبر: 44440 A

طرفداران مارول به سرنخ تازه دست یافتند/کشف تصویری از سفینه "اترنالز"

طرفداران مارول به سرنخ تازه دست یافتند/کشف تصویری از سفینه "اترنالز"

به‌تازگی یکی از طرفداران مارول تصویری از فیلم "ثور" را منتشر کرده که ظاهرا به مجموعه اترنالز اشاره دارد.

ایران آرت، یکی از نکاتی که باعث شده تا فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مورد توجه طرفداران قرار بگیرد، ارجاعات به فیلم‌های دیگر این مجموعه و همچنین وجود Easter Egg‌هایی است که به کمیک‌های مارول اشاره دارند. برخی از این نکات در تریلرها یا حتی در زمان اکران فیلم یا انتشار نسخه خانگی فیلم‌ها کشف می‌شود و برخی از نکات دیگر نیز پس از سال‌ها شاهد کشف آن توسط طرفداران هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است به فیلم The Eternals (اترنالز) پیش از اعلام رسمی ساخت آن اشاره شده شده باشد. به‌تازگی یکی از کاربران ردیت با نام Initial_XD، تصویری از فیلم "ثور" (ثور: راگناروک) را منتشر کرده که ظاهرا به مجموعه اترنالز اشاره دارد. در این تصویر، شخصیت والکرای را شاهد هستیم که در پشت سر او یک سفینه مرموز حضور دارد که این سفینه ظاهرا سفینه گروه اترنالز است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اترنالز

به گزارش زومیت، مجموعه کتاب‌های کمیک Eternals توسط جک کربی خلق و برای‌ اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ منتشر شد و پیش از این نیز، تایکا وایتیتی منبع الهام اصلی خود برای ساخت فیلم "ثور" را کمیک‌های جک کربی عنوان کرده بود که وجود این Easter Egg در این فیلم نمی‌تواند خیلی هم عجیب باشد. بااین حال، حضور این سفینه به معنای حضور گروه اترنالز در فیلم نیست و هنوز شخصی رسمی واکنشی به واقعی بودن این Easter Egg‌ در فیلم "ثور" نداشته است. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده دارد.

 

ثور مارول اترنالز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین