کد خبر: 44445 A

انتشار تازه‌ترین تصاویر از فیلم جدید کریستوفر نولان/ حضور دیوید واشنگتون و رابرت پتینسون در "تنت"

انتشار تازه‌ترین تصاویر از فیلم جدید کریستوفر نولان/ حضور دیوید واشنگتون و رابرت پتینسون در "تنت"

در تصویر جدید منتشرشده از فیلم مورد انتظار فیلم "تنت" کریستوفر نولان، شاهد حضور جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون هستیم.

ایران آرت، فیلم "تنت" جدیدترین فیلمی است که کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception (تلقین)، فیلم The Prestige (حیثیت)، فیلم Memento (یادگاری) و سه‌گانه فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد و حدود بیست روز پیش اولین تریلر رسمی آنلاین اثر جدید نولان منتشر شد و حال نیز تصویری جدید از این فیلم که فیلمنامه‌ٔ آن مرتبط با نظریهٔ کوانتومی فضا-زمان خواهد بود، منتشر شده است و در این تصویر شاهد شاهد حضور جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون، دو بازیگر اصلی پروژه هستیم؛ سایت خبری USA Today این تصویر را منتشر کرده است که در پایین مشاهده می‌کنید:

به گزارش زومیت، کریستوفر نولان، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ بریتانیایی-آمریکایی است و آخرین ساختهٔ این کارگردان، درام جنگی و تاریخی Dunkirk (دانکرک)، در هشت بخش، از جمله در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. دهمین ساخته کریستوفر نولان با بودجهٔ ساخت ۱۰۰ میلیون دلاری، فروش ۱۸۸ میلیون دلاری در خاک آمریکا و در مجموع فروش ۵۲۷ میلیون دلاری در گیشه داشت و می‌توان گفت عملکرد این فیلم در گیشه بسیار عالی بود و توانست موفقیتی دیگر را برای این فیلمساز بریتانیایی-آمریکایی ثبت کند و البته با استقبال خوبی از سوی منتقدان نیز همراه شد و در این فیلم بازیگرانی همچون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی و جیمز دارسی ایفای نقش کرده‌اند.

تنت

در مورد ساختهٔ جدید نولان باید بگوییم، فیلم "تنت"یک اثر اکشن و حماسی محسوب می‌شود و حول محور تکامل و پیشرفت دنیای گسترده‌ٔ بین‌المللی جاسوسی می‌چرخد. این اثر سینمایی در هفت کشور فیلم‌برداری شده است و طبق آنچه در تریلر ابتدایی دیدیم، به‌نظر چیزی مخرب‌تر از هولوکاست هسته‌ای، هستهٔ اصلی داستان را تشکیل می‌دهد. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون، هیمش پاتل و کلیمانس پوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "تنت"حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم "تنت"برای اکران در ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

کریستوفر نولان رابرت پتینسون تنت دیوید واشنگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین