کد خبر: 44468 A

شوخی جنجالی مجری معروف در مراسم گلدن گلوب

شوخی جنجالی مجری معروف در مراسم گلدن گلوب

شوخی‌های تند ریکی جرویز با داعش و کودک‌آزاری ستارگان مراسم گلدن گلوب را خجالت‌زده کرد.

ایران آرت: «ریکی جرویز» کمدین بریتانیایی یکشنبه شب در مونولوگ مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب برای شوخی با «جفری اپستین»، «پرنس اندرو» و ذات ریاکار فیلمسازان، هراسی به خود راه نداد. او که برای پنجمین بار اجرای مراسم را برعهده گرفته بود در مراسم فرش قرمز در مصاحبه با «رایان سیکرست» گفت که برای تمام شدن مراسم لحظه‌شماری می‌کند. او به شوخی از حاضرین در مراسم لس آنجلس می‌خواهد جوایزشان را بردارند و گورشان را گم کنند.

به گزارش ۳۰نما، او سپس در مورد سریال «آخرت» (After Life) خود در نت‌فلیکس می‌گوید: «این سریال در مورد مردی است که می‌خواهد خودکشی کند… هشدار اسپویلر: فصل در راه است، بنابراین خودم را نمی‌کشم… مثل جفری اپستین.»

این شوخی جنجالی او جنب و جوش و هیاهویی در میان حاضرین ایجاد می‌کند، اما جرویز به آنان می‌گوید که خفه شوند و سپس اضافه می‌کند: «می‌دانم که با او دوست بوده‌اید، اما برای من اهمیتی ندارد.»

او در ادامه می‌گوید تمامی مدیران حاضر در مراسم از «رونان فارو»، خبرنگاری که اتهامات جنسی را فاش می‌کند می‌ترسند. جرویز که می‌داند دریافت کنندگان جوایز از تریبون گلدن گلوب برای اظهار نظر در مورد مسائل سیاسی و حقوق زنان استفاده می‌کنند در همان ابتدای مراسم می‌گوید: «ادعا می‌کنید که «فرهنگ بیداری» روی شما تأثیر داشته، اما شرکت‌هایی که برای‌شان کار می‌کنید باورنکردنی‌اند. اپل، آمازون، دیزنی… اگر داعش یک شبکه‌ی تلویزیونی اینترنتی تأسیس می‌کرد شما هم با آن‌ها تماس می‌گرفتید. بنابراین اگر امشب برنده‌ی جایزه‌ای شدید از آن برای بیان نظرات سیاسی استفاده نفرمائید. شما در موقعیتی نیستید که در مورد هیچ مسئله‌ای سخنرانی کنید. در مورد دنیای واقعی چیزی نمی‌دانید. اغلب شما از «گرتا تونبری» کمتر تحصیل کرده‌اید.»

جرویز در مورد «روزی روزگاری در هالیوود»، فیلم سه ساعته‌ی «کوئنتین تارانتینو» می‌گوید: «لئوناردو دی‌کاپریو در افتتاحیه‌ی فیلم حاضر اما پس از پایان مراسم، نامزدش برای او بیش از حد جوان به نظر می‌آمد. حتی «پرنس اندرو» می‌گفت: دست بردار رفیق، تو ۵۰ سالت شده.» دی‌کاپریو به ظاهر با این شوخی می‌خندد، اما دیگر سلبریتی‌های حاضر در مراسم خجالت‌زده شدند.

 

گلدن گلوب هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین