کد خبر: 44470 A

شوخی برد پیت با دی‌کاپریو و تایتانیک

شوخی برد پیت با دی‌کاپریو و تایتانیک

برد پیت در مراسم گلدن گلوب با همبازی خود در "روزی روزگاری در هالیوود" شوخی کرد.

ایران آرت: "برد پیت" یکشنبه شب در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۰ هنگام دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon A Time… In Hollywood) با همبازی خود در فیلم شوخی کرد.

او روی صحنه ضمن قدردانی از دی‌کاپریوی "افسانه‌ای و جنتلمن" و "هم‌دست در جنایت"، با ارجاع به صحنه‌ی پایانی "تایتانیک" (Titanic) گفت: "اگر من بودم اجازه می‌دادم تو هم روی الوار [شناور روی آب] بیایی."

به گزارش ۳۰نما، او سال‌های غفلت مراسم اهدای جوایز از دی‌کاپریو و اولین اسکار او در سال ۲۰۱۶ با "از گور برخاسته" (The Revenant) را هم علی‌رغم کسب اولین نامزدی‌اش در سال ۱۹۹۴ یادآور می‌شود. پیت می‌گوید: "سال پشت سال می‌دیدم که هم‌بازی‌های او جوایز را تصاحب می‌کنند و روی صحنه از او تشکر می‌کنند. علتش را می‌دانم. او یک جنتلمن و ستاره است. من هم بدون تو نمی‌توانستم اینجا باشم. از تو ممنونم."

پیت به نوعی شکست دی‌کاپریو در بخش بهترین بازیگر مرد فیلم‌های کمدی و موزیکال را پیش‌بینی می‌کند. در این بخش "تارون اجرتون" برای بازی در "راکتمن" (Rocketman) برنده‌ی گلدن گلوب شد.

"روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" یکشنبه شب در مجموع سه گلدن گلوب شامل بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین فیلمنامه را به خانه برد. جایزه‌ی پیت دومین پیروزی از هفت نامزدی او در تاریخ برگزاری مراسم بود. او در سال ۱۹۹۶ برای "دوازده میمون" برنده‌ی همین جایزه شد.

پیت هنگام دریافت جایزه از رقیب خود "آنتونی هاپکینز" به عنوان "استاد واقعی" یاد کرد. او همچنین از "تونی راثمن" مدیر استودیوی سونی که با این پروژه خطر کرد هم تشکر می‌کند. پیت در پایان می‌گوید قصد داشته مادرش را هم به مراسم بیاورد اما موفق نشده، "برای اینکه هر زنی که در کنارش بایستم می‌گوید با من قرار گذاشته."

 

برد پیت دی کاپریو
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین