کد خبر: 44544 A

آمارها از بینندگان گلدن گلوب ۲۰۲۰

آمارها از بینندگان گلدن گلوب ۲۰۲۰

رکورد امسال بینندگان گلدن گلوب از سال ۲۰۱۲ یعنی زمانی که جرویز به عنوان مجری انتخاب‌شده بود تاکنون، در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

ایران آرت: در شب پیروزی فیلم‌های تاریخی "۱۹۱۷" و "روزی روزگاری در هالیوود" و پنجمین اجرای "ریکی جرویز"، ۱۸.۳۲۵ میلیون بیننده مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۰ (Golden Globe 2020) را نگاه کردند. این آمار به همراه ریتینگ ۴.۷ بنابر گزارش نیلسن، تا ۲ درصد کاهش کلی بیننده و ۱۱ درصد کاهش بیننده در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله را نسبت به رکورد ۱۸.۶۴۸ میلیونی سال گذشته وقتی "اندی سمبرگ" و "سندرا اون اجرای مراسم را برعهده داشتند نشان می‌دهد. رکورد امسال از سال ۲۰۱۲ یعنی زمانی که جرویز به عنوان مجری انتخاب‌شده بود تاکنون، در پایین‌ترین سطح قرار دارد.

علت کاهش بیننده این بود که سال گذشته پخش مسابقات فوتبال پربیننده‌ی NFL ساعت ۱۹:۵۴ دقیقه و شش دقیقه پیش از روی ایر رفتن مراسم گلدن گلوب پایان یافت، در حالی که این مسابقات یکشنبه شب گذشته ساعت ۱۹:۳۹ دقیقه به اتمام رسید و باعث نشد که بینندگان این رویداد به تماشای مراسم بنشینند. در سال ۲۰۱۶ وقتی جرویز آخرین اجرای گلدن گلوب را برعهده داشت، ۱۸.۵ میلیون بیننده مراسم را نگاه کردند و ریتینگ ۵.۵ در بین مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله برای آن به ثبت رسید. مونولوگ جرویز به پربیننده‌ترین ویدیوی یوتیوب تا صبح روز دوشنبه تبدیل شد و بیش از ۲ میلیون بازدید داشت.

به گزارش 30نما، گلدن گلوب در شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا دومین برنامه‌ی تلویزیونی پربیننده در حوزه‌ی سرگرمی پس از اسکار فوریه‌ی سال گذشته است که ریتینگ ۷.۷ را به جای گذاشت. با در نظر گرفتن تمامی بینندگان، گلدن گلوب یکشنبه شب پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی حوزه‌ی سرگرمی پس از پخش قسمت پایانی "تئوری بیگ بنگ" در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۹ بود که ۱۸.۵۳۵ میلیون بیننده داشت.

"ریکی جرویز" سه‌شنبه به انتقادات از اجرای او در گلدن گلوب و مونولوگش با ارسال یک توئیت واکنش نشان داد. این کمدین ۵۸ ساله می‌گوید ناراحتی بینندگان از یک سخنرانی هشت دقیقه‌ای دلیل نمی‌شود که حق با آن‌ها باشد. او ادعا می‌کند تنها با گفتن اینکه کسی چپ یا راست‌گرا است پیروز نمی‌شود. او در توئیت خود چهار نکته را فهرست می‌کند که به نظر با انتقادات از مونولگ او بی‌ارتباط نیست. جرویز می‌نویسد: "۱. تنها این ادعا که کسی چپ یا راست‌گرا است استدلالی قوی نیست. ۲. اگر یک شوخی به اندازه‌ی کافی خوب باشد، همه از آن لذت می‌برند. ۳. بحث همیشه در مورد شما نیست. ۴. تنها به این علت که ناراحت شده‌اید، دلیل نمی‌شود که حق با شما باشد."

جرویز یکشنبه شب در مراسم ضیافت نت‌فلیکس در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است برای ششمین بار مجری مراسم گلدن گلوب شود در حالی که بورلی هیلتون را ترک می‌کرد پاسخ داد: "زیادی پیر شده‌ام." و سپس با یادآوری مراحل آماده‌سازی برای اجرا اضافه کرد: "کریسمس من هم خراب شد."

 

گلدن گلوب بازیگر کارگردان ریکی جرویس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین