کد خبر: 44555 A

حیوانات در دنیای شگفت انگیز"هری پاتر" نمایش داده می‌شوند/ همکاری برادران وارنر با موزه تاریخ طبیعی لندن

حیوانات در دنیای شگفت انگیز"هری پاتر" نمایش داده می‌شوند/ همکاری برادران وارنر با موزه تاریخ طبیعی لندن

برادران وارنر با همکاری موزه تاریخ طبیعی لندن، قرار است که دنیای حیات وحش موجود در داستان "هری پاتر" را به نمایش بگذارند.

ایران آرت، موزه تاریخ طبیعی لندن، موجودات و حیوانات داستانهای هری پاتر را در کنار شگفتی های بیولوژیکی واقعی  در نمایشگاهی برای نمایش می گذارد. این نمایشگاه با همکاری برادران وارنر اجرا می شود.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، برادران وارنر همان شرکت فیلمسازی آمریکایی است که کتابهای جی کی رولینگ را برای ساخت فیلم اقتباس کرده است. اکنون قرار است  یک موزه لندن حیوانات داستانهای هری پاتر را که همگی تخیلی هستند بازسازی کند.

قرار است در کنار این پروژه، فیلمی مستند شامل شاخ و جمجمه اژدها در کنار بقایای حیوانات واقعی ساخته شود. بزرگسالان و کودکانی که امسال به تماشای موزه تاریخ طبیعی می روند ، با شخصیت های داستانی کتابها از نزدیک آشنا می شوند و ضمن محافظت از جانوران جادویی با شیوه زندگی این حیوانات جادویی آشنا می شوند.

به گزارش انتخاب، گفته می شود این موزه در بهار سال 2020 افتتاح می شود. کلر ماترسون، مدیر تعامل در موزه تاریخ طبیعی گفت: "آوردن شخصیت هایی از دنیای جادوگران به همراه برخی از خارق العاده ترین موجودات دنیای طبیعی ، تجربه ای جذاب را به وجود می آورد که نشان می دهد چگونه دنیای طبیعی افسانه ها و داستانها الهام بخش هستند. موجوداتی که نسل ها را شیفته خود کرده است. "

 

هری پاتر برادران وارنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین