کد خبر: 44573 A

کیت وینسلت کجا زندگی می‌کند؟/ عکس‌ها از خانه جذاب ستاره تایتانیک

کیت وینسلت کجا زندگی می‌کند؟/ عکس‌ها از خانه جذاب ستاره تایتانیک

این خانه سه طبقه دارد و در زمینی به مساحت ۱۸۱۲ متر مربع قرار دارد و شامل چهار اتاق خواب است.

ایران آرت: در داخل خانه‌ بازیگر مشهور کیت ‌وینسلت که دوره‌ای از زندگی‌اش را در آن سپری کرده‌ است، فرهنگ‌های بسیاری وجود دارد که از دکور خانه می‌توان متوجه شد.

این خانه در دهکده انگارک واقع شده است که چند دقیقه با خیابان سنت ایوس در کورنوال انگلیس فاصله دارد. این بنا توسط معمار محلی باری‌پریسکو به سبک ژاپنی طراحی شده است و سقف و دیوار‌ها کاملاً با چوب پوشانده و مبله شده‌ است. این خانه سه طبقه دارد و در زمینی به مساحت ۱۸۱۲ متر مربع قرار دارد و شامل چهار اتاق خواب است. توجه داشته باشید که جنگلی انبوه از هر طرف خانه را احاطه کرده است.

به گزارش تابناک باتو، طبقه زیر شامل فضای پذیرایی است که شامل آشپزخانه، گوشه ناهار خوری و اتاق نشیمن می‌باشد. استفاده از چوب به خانه زیبایی سنتی روستایی بخشیده‌است. اتاق غذاخوری محدود به یک میز ساده است که توسط صندلی‌هایی کروم احاطه شده‌است. در آشپزخانه ویژگی‌های روستایی در فضای مستطیل شکل وجود دارد و بخشی از دیوار پوشیده از تکه‌های چینی آبی است جایی که پنجره مشرف به حیاط است.

6

از طرف دیگر در دکوراسیون اتاق خواب دکور‌های دریایی وجود دارد، به خصوص ستون چوبی که با طناب تزئین شده است و به طناب کشتی‌ها در لنگرگاه‌ها اشاره دارد و اتاق را به دو قسمت تقسیم می‌کند: اولی برای خواب و محدود به یک تخت دونفره است که با تشک ابریشمی نرم پوشانده شده است.

7

بخش دوم شامل یک اتاق‌نشیمن متشکل از یک مبل است. توجه داشته باشید که وینسلت این خانه را در سال ۱۹۹۸ به قیمت ۲۶۵.۸۱۰ دلار خریداری کرد و پس از طلاق خود از جیم تریپلتون در سال ۲۰۰۱ آن را به ۳۳۰،۰۰۰ دلار فروخته است. سرانجام این خانه دوباره با قیمت ۵۲۷.۱۸۰ دلار برای فروش گذاشته‌ شد.

2

3


4

5

8

معماری تایتانیک کیت وینسلت طراحی معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین