کد خبر: 44608 A

همراهی هولت با تام کروز/ آغاز نسخه هشتم ماموریت غیر ممکن

همراهی هولت با تام کروز/ آغاز نسخه هشتم ماموریت غیر ممکن

نیکلاس هولت در "ماموریت غیرممکن" بعدی به تام کروز پیوست.

ایران آرت،  نیکلاس هولت بازیگر ۳۰ ساله آمریکایی در نسخه بعدی از سری فیلم های محبوب و پرفروش "ماموریت غیرممکن" مقابل تام کروز ایفای نقش می کند. او بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون "بدنهای گرم"، "مکس دیوانه؛ جاده خشم"، "مردان ایکس؛ آپوکالیپس" و … شناخته می شود.

خبر بازی نیکلاس هولت در "ماموریت غیرممکن" جدید را کریستوفر مک کواری ، کارگردان فیلم در اینستاگرام خود تأیید کرد. این هفتمین فیلم از این سری خواهد بود.

به گزارش بانی فیلم، تام کروز هم در این فیلم و نسخه هشتم آن همچنان نقش اتان هانت را بازی می کند و به عنوان یک مأمور مخفی در تلاش برای جدال با تبهکاران در پرونده ای جدید است.

مک کواری خود فیلمنامه نسخه های هفتم و هشتم را می نویسد، ولی از جزئیات طرح هنوز چیزی منتشر نشده است. هایلی اتول و پوم کلمنتیف نیز دو بازیگر دیگری هستند که به گروه بازیگران پیوسته اند.

پیش بینی می شود نسخه هفتم فیلم در ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ روی پرده سینماها رود و هشتمین ماموریت غیرممکن نیز در ۵ آگوست ۲۰۲۲ اکران شود.

آخرین سری از این فیلم با بودجه ای ۱۷۸ میلیون دلاری ساخته و از ژولای ۲۰۱۸ اکران شد که در مجموع آمریکا و جهان بیش از یک میلیارد دلار فروخت.

شش فیلم قبلی از این سری در مجموع ۳/۵۷ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده اند.

 

تام کروز ماموریت غیر ممکن نیکلاس هولت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین