کد خبر: 44616 A

دکتر استرنج کارگردانش را از دست داد

دکتر استرنج کارگردانش را از دست داد

راه استودیوی مارول و اسکات دریکسون در پروژه‌ "دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" از یکدیگر جدا شد.

ایران آرت: اسکات دریکسون فیلم "دکتر استرنج: در عوالم موازی جنون" (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) را کارگردانی نمی‌کند. مارول با انتشار بیانیه‌ای جدایی او را به علت "اختلاف‌نظرهای هنری" تأیید کرده است. دریکسون که قسمت اول فیلم را کارگردانی کرده، در قسمت دوم تهیه‌کننده‌ی اجرایی باقی خواهد ماند.

در بیانیه‌ی مارول آمده است: "راه استودیوی مارول و اسکات دریکسون در پروژه‌ی "دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" بنابر وجود اختلاف نظرهای هنری از یکدیگر جدا می‌شود. از همکاری او در دنیای سینمایی مارول قدردانی می‌کنیم."

دریکسون هم با ارسال یک توئیت تأیید کرده است که جدایی او با توافق طرفین صورت گرفته است: "مارول و من توافق کردیم که در فیلم "عوالم موازی جنون" به علت اختلاف نظرهای هنری راه متفاوتی در پیش بگیریم."

به گزارش 30نما، فیلبرداری پروژه از ماه می آغاز می‌شود و انتظار نمی‌رود که روند آن با تأخیر مواجه شود. جستجو برای جایگزین دریکسون در حال انجام است. قسمت اول "دکتر استرنج" در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۶۸۰ میلیون دلار فروخت و نظر منتقدین را هم جلب کرد. در دنباله‌ی فیلم "بندیکت کامبربچ" در نقش استرنج بازمی‌گردد و "الیزابت اولسن" هم باید در نقش "اسکارلت ویچ" ظاهر شود، هرچند حضور او در دنباله هنوز به تأیید رسمی نرسیده است.

"دکتر استرنج در عوالم موازی جنون" برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. استودیوی مارول پیش از این فیلم چندین عنوان دیگر روی پرده خواهد برد. از ماه می امسال "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow) با بازی "اسکارلت جوهانسن"، "فلورنس پیو"، "ریچل وایس" و "دیوید هاربر" روی پرده می‌رود و در ماه نوامبر آینده "جاودانان" (The Eternals) دیگر فیلم پرستاره‌ی مارول اکران می‌شود. فوریه‌ی سال ۲۰۲۱ نیز مارول از "شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه" به عنوان اولین فیلم خود با بازیگر نقش اول آسیایی تبار رونمایی می‌کند.

 

هالیوود مارول اسکات دریکسون دکتر استرنج: در عوالم موازی جنون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین