کد خبر: 44619 A

محبوب‌ترین سریال ترسناک تمدید شد

محبوب‌ترین سریال ترسناک تمدید شد

با اعلام شبکه FX، تولید سریال "داستان ترسناک آمریکایی" تا فصل ۱۳ تمدید شد.

ایران آرت: شبکه‌ FX پنجشنبه شب اعلام کرد که سه فصل جدید برای سریال "داستان ترسناک آمریکایی" (American Horror Story) تولید می‌کند. "جان لندرگراف" مدیر شبکه‌های FX در کنفرانس منتقدین تلویزیونی در این باره گفت: ""رایان مورفی" و "برد فالچاک" استادان سریال‌های تلویزیونی‌اند و نزدیک به یک دهه است که "داستان ترسناک آمریکایی" را به صورت مینی‌سریال آنتولوژی ادامه می‌دهند. آن‌ها به همراه "دینا والدن" و استودیوهای همکار سه فصل جدید تولید خواهند کرد. "داستان ترسناک آمریکایی" از روز اول بازیگران پرافتخاری را معرفی کرده و ما از تمامی سازندگان از جمله رایان و برد و دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال قدردانی می‌کنیم."

آخرین فصل سریال تحت عنوان "داستان ترسناک آمریکایی: ۱۹۸۴" و در قالب ۹ اپیزود پاییز سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت و به صورت میانگین ۲.۸۵ میلیون بیننده داشت. اگرچه "داستان ترسناک آمریکایی" را در دسته‌ی سریال‌های آنتولوژی جای می‌دهند، اما در فصل هشتم که "آپوکالیپس" نام گرفته بود، چندین شخصیت از فصل‌های قبلی بازگشتند.

به گزارش 30نما، لندرگراف اعتراف می‌کند که "رایان مورفی" هنوز اطلاعاتی در مورد داستان سه فصل بعدی فاش نکرده است. "داستان ترسناک آمریکایی" در سال ۲۰۱۱ کلید خورد و در طول ۹ فصل گذشتهبه صورت میانگین در هر اپیزود ۱۰ میلیون بیننده را در تمامی پلتفورم‌ها جذب می‌کند. صدمین اپیزود این سریال پربیننده در حین فصل "۱۹۸۴" پخش شد. این سریال تاکنون ۹۵ مرتبه نامزد امی شده و ۱۶ بار این جایزه را به خانه برده است. نه جایزه‌ی گلدن گلوب و دو جایزه‌ی اتحادیه‌ی نویسندگان نیز در کارنامه‌ی سریال به ثبت رسیده است.

شبکه‌ی FX علاوه بر این اعلام کرد که سریال "استیضاح: داستان جنایی آمریکایی" (Impeachment: American Crime Story) را در حین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ روی ایر نخواهد برد. لندگراف می‌گوید اکنون تاریخ پخش ۲۷ سپتامبر برای روی ایر رفتن این سریال منطقی به نظر نمی‌رسد.

لندگراف می‌گوید: "ما قرار است ۱۰ اپیزود تولید کنیم. "رایان مورفی" که پرکارترین مرد صنعت سرگرمی است، تا ۲۱ مارس برای شروع فیلمبرداری در دسترس نیست. فکر نمی‌کنم تاریخ پخش در سپتامبر اکنون منطقی باشد، چرا که ما تا ماه اکتبر فیلمبرداری را به پایان نخواهیم رساند."

همزمان شدن تاریخ پخش سریالی که استیضاح "بیل کلینتون" را به تصویر می‌کشد با انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ با انتقادات زیادی همراه شد. اما لندگراف می‌گوید آن اعتراضات ارتباطی به تأخیر در پخش سریال نداشته‌اند: "عامل اصلی این تأخیر در دسترس نبودن رایان است."

مورفی در حال فیلمبرداری "پرام" (The Prom) برای شبکه‌ی نت‌فلیکس است. در این سریال بازیگران شناخته‌شده‌ای چون "مریل استریپ" و "نیکل کیدمن" نقش‌آفرینی می‌کنند. مورفی پس از امضای قراردادی گران‌قیمت با نت‌فلیکس، در سال ۲۰۲۰ دو سریال جدید برای شبکه تولید خواهد کرد و همین مسئله موجب می‌شود که او یکی از پرکارترین نویسنده و کارگردانان حال حاضر باشد.

 

هالیوود داستان ترسناک آمریکایی سریال پربیننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین