کد خبر: 44623 A

تمام سریال‌هایی که در راه است/ از "پایتخت" و "نون خ" تا "نیوجرسی" و "۸۷ متر"

تمام سریال‌هایی که در راه است/ از "پایتخت" و "نون خ" تا "نیوجرسی" و "۸۷ متر"

سریال‌های جدیدی در شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال تولید هستند که در ماه‌های پایانی سال جاری و سال آینده پخش خواهند شد.

ایران آرت: مدتی است گروه‌های نمایشی شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال تولید آثار مختلفی هستند که رنگین کمانی از بازیگران را به خود اختصاص داده است. نکته قابل توجه نیز حضور بازیگران مطرح سینما در اکثر پروژه‌های تلویزیونی است.

به گزارش فارس، با نگاهی به سریال‌های در حال تولید، شاهد حضور بیش از ۷۰ بازیگر سینما در سریال‌های تلویزیونی و حضور چشمگیر هنرمندان سینما در قاب تلویزیون هستیم.

مروری بر تولید سریال های نمایشی شاهد این مدعا خواهد بود:

شبکه یک:

مجموعه " ۸۷ متر" را کیانوش عیاری کارگردانی می‌کند. عیاری نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه از علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی و دیبا زاهدی برای ایفای نقش‌های مختلف این مجموعه بهره جسته است.

1

"بعد از آزادی" به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر در حال تولید است. در این مجموعه، رضا داوودنژاد و اندیشه فولادوند جلوی دوربین این مجموعه حضور دارند.

فصل دوم مجموعه طنز "نون خ" به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی ساخته می‌شود که همچون فصل قبل، سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر آن است و حمیدرضا آذرنگ و فریده سپاه‌منصور جزو بازیگران این مجموعه هستند.

2

"پایتخت" مجموعه‌ای که با  حضور نقی خاطره‌ساز شده، به فصل ششم رسیده است. "پایتخت ۶" به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و با کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین می‌رود و محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، مهران احمدی و بهرام افشاری در این سریال حضور دارند.

3

سریال "افرا" به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی مجید مولایی به قلم پدرام پورامیری نوشته شده است و با بازیگرانی همچون مسعود کرامتی، خاطره اسدی جلوی دوربین رفته است.

شبکه دو:

"شاهرگ"، سریالی است که محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده آن است و به کارگردانی جلال اشکذری با گروهی از بازیگران از جمله نیما رئیسی و عباس غزالی جلوی دوربین رفته است.

"قصه‌های کامیون" با حضور  مسعود اطیابی ساخته می‌شود. تهیه‌کننده "قصه‌های کامیون"، ابراهیم آرزو است و نویسنده این کار، شهروز شکورزاده است. در این سریال، مهدی ‌هاشمی که تجربه حضور در دو فیلم "تگزاس" این کارگردان را دارد و همچنین بیتا سحرخیز به ایفای نقش می‌پردازند.

"از سرنوشت" سه فصل متفاوت یک مجموعه است که اکبر تحویلیان، تهیه‌کنندگی آن‌ها را بر عهده دارد. کارگردان فاز یک و سه این مجموعه، محمدرضا خردمندان است و  فصل دوم مجموعه توسط علیرضا بذرافشان کارگردانی شده است. در این سریال، بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات که بازیگران سینما هستند، حضور دارند.

4

"بچه مهندس ۳" به کارگردانی علی غفاری، سومین فصل‌اش جلوی دوربین می‌رود. این کار به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و نویسندگی حسن وارسته در دست ساخت است. غفاری سریالش را با حضور فرهاد قائمیان، مجید مظفری و ثریا قاسمی جلوی دوربین برده است.

5

"بیگانه‌ای با من است" به کارگردانی احمد امینی و به تهیه‌کنندگی بهروز مفید جلوی دوربین رفته است. امینی که خود از کارگردانان سینما و از منتقدان به نام در این حوزه است، از حضور بازیگران سینمایی چون ‌شبنم قلی‌خانی، پرویز پورحسینی، مهران رجبی، پژمان بازغی، نگار عابدی در این سریال بهره جسته است.

"بوم و بانو" مجموعه‌ای به کارگردانی سعید سلطانی  است که با حضور بازیگرانی همچون مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی و دیبا زاهدی جلوی دوربین رفته است.

شبکه سه:

مجموعه "سرباز" توسط حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست نوشته‌ شده و محمدرضا شفیعی آن را تهیه می‌کند. در این مجموعه از بازیگرانی که در سینما فعالیت دارند از جمله آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان و نیما شعبان نژاد استفاده شده است.

6

مجموعه "کلبه‌ای در مه" را مرجان اشرفی‌زاده به رشته تحریر درآورده و سعید پروینی آن را تهیه می‌کند. در این مجموعه، بازیگران سینمایی چون ‌هادی حجازی‌فر و الهام کردا حضور دارند.

مجموعه کمدی "نیوجرسی" به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان جلوی دوربین می‌رود. تهیه‌کنندگی این مجموعه برعهده مهدی فرجی است. این مجموعه با حضور بازیگران نام‌آشنا سینما از جمله سیامک انصاری، جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، سروش جمشیدی و هادی کاظمی‌ ساخته می‌شود.

7

"کتونی زرنگی" با مضمون کمدی، توسط محمدرضا شفا تهیه شده است و علی ملاقلی‌پور آن را کارگردانی می‌کند. این مجموعه تلویزیونی به قلم محسن ملکی و حسین حقیقی نوشته شده و در آن بازیگران سینمایی چون هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا و افسانه چهره‌آزاد به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال "آخر خط" به نویسندگی و کارگردانی علی مسعودی و با بازی بازیگرانی همچون مهران رجبی و کمند امیرسلیمانی جلوی دوربین رفته است و این روزها روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می‌کند.

در سریال "ایلدا" که به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی در حال ساخت در مرکز سیمافیلم است، مجید مظفری، جعفر دهقان، پوریا پورسرخ و کورش سلیمانی ایفای نقش می‌کنند.

قصه "زیرخاکی" را هم جلیل سامان نوشته و کارگردانی می‌کند. در این سریال که در سیمافیلم تهیه می‌شود و فضای متفاوتی در آثار سامان به شمار می‌آید، بازیگران سینمایی چون پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، ژاله صامتی و نادر فلاح به ایفای نقش می‌پردازند. رضا نصیری‌نیا تهیه‌کنندگی این مجموعه را به عهده گرفته است.

8

مجموعه "نفوذ" یکی از سریال‌های در دست ساخت در سیمافیلم است که در رده مجموعه‌های الف ویژه قرار می‌گیرد. این مجموعه از سریال‌های پرچهره تلویزیونی است. جواد شمقدری نویسنده و کارگردان این مجموعه است. احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح آقامیرزایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، کاوه سماک باشی و امیرمحمد زند در این مجموعه حضور دارند. محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده این مجموعه است. "نفوذ" روایتگر تاریخ انقلاب از پیش از انقلاب تا پایان جنگ تحمیلی است.

"جشن سر برون" هم به کارگردانی مجتبی راعی از دیگر سریال‌های الف ویژه تلویزیون است که در سیمافیلم تهیه می‌شود. کارگردان این کار، مجتبی راعی است. او همراه با مهدی حمزه متن این سریال را نوشته است و حسن نجاریان تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد. این مجموعه هم به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد و از بازیگران آن می‌توان به حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، نادر فلاح، لیلا اوتادی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان و ارسلان قاسمی  اشاره کرد.

سریال "طلاق" از دیگر سریال‌های الف ویژه سیما در مرکز سیمافیلم است. نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان این اثر، ابوالقاسم طالبی است. این مجموعه داستانی به روز دارد و بازیگرانی همچون حمید گودرزی و قطب‌الدین صادقی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

9

سریال "سلمان فارسی" از دیگر آثار تلویزیونی و الف ویژه سیمافیلم است که پس از ۲۰ سال پشتوانه کار تحقیقاتی جلوی دوربین می‌رود. داود میرباقری برای نقش سلمان از علیرضا شجاع‌نوری که پیش‌تر نقش عبدالمطلب را در فیلم محمد رسول‌الله بازی کرد، بهره می‌برد و فرهاد اصلانی که نقش ماندگار ابن زیاد را در مختارنامه بازی کرد، در این سریال میرباقری را همراهی می‌کند. حسین طاهری در این مجموعه تهیه‌کنندگی اثر را عهده‌دار است.

 

جواد رضویان کیانوش عیاری علی دهکردی محسن تنابنده سیروس مقدم سعید آقاخانی شهین تسلیمی پایتخت 6 87 متر نیوجرسی نون خ نون خ 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین