کد خبر: 44625 A

مینی سریال "انگل" کلید خورد/ همکاری بون جون هو با HBO

مینی سریال "انگل" کلید خورد/ همکاری بون جون هو با HBO

بونگ جون هو و آدام مک‌کی در حال همکاری با شبکه HBO برای ساخت مینی سریال "انگل" هستند.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال محدود از فیلم Parasite (انگل) در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این فیلم که در سال ۲۰۱۹ توانست تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان را به‌دست بیاورد، حال قرار است یک مینی سریال براساس آن برای شبکه HBO ساخته شود. فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون-هو، موفق شد جایزه نخل طلای هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن را به‌دست بیاورد تا موفقیتی بزرگ در کارنامه این کارگردان با سابقه و سینمای کره جنوبی ثبت شود. در سریال Parasite بونگ جون-هو که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم اصلی را بر عهده داشته، قرار است با آدام‌ مک کی، کارگردان فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (وایس)، همکاری کند.

به گزارش زومیت، مک‌کی پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در سریال Succession (وراثت) که اخیرا جایزه گلدن گلوب بهترین سریال درام را دریافت کرده، با شبکه HBO همکاری کرده و کارگردانی قسمت اول این سریال را نیز بر عهده داشته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال انگل در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بونگ جون هو و مک‌کی قرار است به‌عنوان تهیه کننده در سریال حضور داشته باشند و همچنین شبکه HBO توانسته در رقابت با شبکه نتفلیکس حق ساخت این سریال را دریافت کند. هالیوودریپورتر می‌گوید جزئیاتی دقیقی از داستان و اتفاقات سریال Parasite در دسترس نیست و این سریال ممکن است یک اقتباس انگلیسی زبان و غربی از فیلم اصلی باشد یا حتی ممکن است یک داستان کاملا متفاوت را دنبال کند. 

سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، جانگ های-جین، چوی وو-شیک و پارک سو-دام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Parasite حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم انگل تا به امروز بیش از ۱۳۰.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و اخیرا جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی را نیز دریافت کرده است.

 

آدام مک کی بونگ جون هو انگل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین