کد خبر: 44647 A

پاسخ مهناز افشار به یک سوال؛ به ایران برمی‌گردی؟!

پاسخ مهناز افشار به یک سوال؛ به ایران برمی‌گردی؟!

مهناز افشار ضمن توضیح درباره علت حضورش در خارج از کشور، از احتمال بازگشتش به ایران خبر داد.

ایران آرت: مهناز افشار، بازیگر شناخته شده سینما که از ماه‌ها پیش در خارج از کشور به سر می‌برد و شایعات ضد و نقیضی درباره مهاجرت و عدم بازگشتش به ایران شنیده می‌شود، در اولین حضور خود در یک شبکه ماهواره‌ای به سوالی در این مورد پاسخ داد.

به گزارش ایران‌آرت، این خانم بازیگر ابتدا درباره این‌که چرا تصمیم گرفته یکی از داوران مسابقه استعدادیابی باشد، چنین توضیح داد: این هم مثل هزار برنامه کاری دیگر یک پیشنهاد کاری بود. من تا به حال در هیچ برنامه تلویزیونی حضور نداشتم چون دوست ندارم و فکر می‌کنم کار من نیست. اینجا هم اگر قرار بود من چیزی را اجرا کنم قطعاً قبول نمی‌کردم.

مهناز افشار در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشتش به ایران گفت: مگر اختلاس یا دزدی کرده‌ام که برنگردم؟ به نظر من اتفاقاً صداقت رفتاری این است که تو احساس کنی می‌خواهی برگردی و کارت را بکنی، مگر این‌که بگویند تو نباید برگردی که به نظرم دلیلی ندارد این را بگویند.

افشار که این روزها "آشفتگی" به کارگردانی فریدون جیرانی را روی پرده سینماهای کشور دارد، در ادامه گفت: من الان تمام تمرکزم این است که این برنامه به نحو احسن انجام بشود و وظیفه‌ای که بهم محول شده است را طبق چارچوب‌ها و طراحی‌های صورت گرفته انجام بدهم و بعد اگر پیشنهاد دیگری داشته باشم دوباره بررسی می‌کنم و ادامه می‌دهم.

وی در پایان گفت: فیلم‌هایی که اخیراً در ایران به من پیشنهاد شد زیاد جذاب نبود که بخواهم برگردم. البته شنیدم من را ممنوع‌الفعالیت کرده‌اند که آن هم این‌طوری است که برمی‌گردم و اگر نکته‌ای وجود دارد که مبهم است در موردش صحبت می‌کنم و مسئله تمام می‌شود. اما الآن وقتش را ندارم چون سر کار هستم.

پیشتر خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به تلویزیون نوشته بود مهناز افشار به محض ورود به ایران بازداشت خواهد شد. این رسانه مدعی شد: "پرونده‌های جدید مهناز افشار با شکایت مدعی العموم به دلیل اظهارنظر‌های خلاف واقع در فضای مجازی در دادسرای فرهنگ و رسانه استان تهران تشکیل شده است. طبق گمانه‌زنی‌ها افشار به این زودی‌ها به کشور باز نخواهد گشت، زیرا به محض ورود به کشور بازداشت خواهد شد."

 

مهناز افشار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین