کد خبر: 44696 A

حراج لباس خانم بازیگر برای کمک به خسارت‌دیدگان یک فاجعه/ عکس

حراج لباس خانم بازیگر برای کمک به خسارت‌دیدگان یک فاجعه/ عکس

فیبی والر بریج سازنده و بازیگر سریال "فلیبگ" لباسی که با آن در جوایز گلدن گلوب شرکت کرده بود را به حراج گذاشت.

ایران آرت: فیبی وابر بریج لباسی را که با آن در جوایز گلدن گلوب حضور داشت، برای کمک به خسارات ناشی از آتش‌سوزی‌ استرالیا به حراج گذاشت.

بازیگر و نویسنده سریال فیلبگ که دو جایزه را از جوایز گلدن گلوب دریافت کرد، لباس خود را با قیمت پایه ۷۷ هزار دلار (۴۰ هزار یورو) به حراج گذاشته است و این حراجی در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) به پایان خواهد رسید.

به گفته بریج این لباس توسط طراحان استرالیایی ساخته شده و ماجراجویی‌اش را در این مورد اضطراری (آتش سوزی) ادامه خواهد داد. او می‌گوید: اگر پولی که با حراج این لباس به دست می‌آید بتواند به مقابله با فاجعه استرالیا کمک کند، سرنوشت آن بزرگتر از چیزی است که برای من و تیم سریال فلیبگ در گلدن گلوب به ارمغان آمد.

7e2c960d9e8596d14d2d90cc6679bd43

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پول‌هایی که جمع آوری می‌شود به سرمایه‌های صلیب سرخ استرالیا برای احیا و مبارزه با فاجعه آتش سوزی در این کشور اهدا خواهد شد. والر بریج آخرین سلبریتی است که از تلاش‌ها برای مبارزه با آتش سوزی در استرالیا حمایت کرده است. گفته می‌شود در این آتش سوزی خانه و میلیون‌ها هکتار زمین سوخته اند. همچنین  در حدود ۴۸۰ میلیون جانور کشته شدند.

پیش از این گروه محیط زیستی لئوناردو دی کاپریو هم ۳ میلیون دلار (۲.۳ میلیون یورو) برای این حمایت ها اهدا کرده بود و کریس همسورث، التون جان و نیکول کیدمن از دیگر بازیگرانی بودند که حمایت‌های خود را اعلام کردند.

 

پوشش هالیوود لباس فیبی والر-بریج فلیبگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین