کد خبر: 44741 A

فصل سوم "وست ورلد" کی می‌آید؟

فصل سوم "وست ورلد" کی می‌آید؟

تاریخ پخش فصل سوم سریال پرطرفدار Westworld مشخص شد.

ایران آرت: شبکه‌ی HBO اعلام کرد که فصل سوم سریال «وست‌ورلد» (Westworld) ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. «ایوان ریچل وود»، «تندی نیوتن»، «اد هریس»، «تسا تامپسون» و «جفری رایت» همگی نقش‌های قبلی خود در این سریال علمی-تخیلی برنده‌ی امی را تکرار می‌کنند و «آرون پل»، «ونسان کسل»، «اسکات مسکودی»، «مارشان لینچ»، «جان گلگر»، «مایکل ایلی» و «تامی فلنگان» چهره‌ی جدید فصل سوم خواهند بود.

«وست‌ورلد» براساس وسترنی علمی-تخیلی فیلمی به همین نام به کارگردانی «مایکل کریچتن» ساخته شده و نویسندگی آن به «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» سپرده شده و آن‌ها به همراه «جی‌.جی. ایبرامز»، «آتنا ویکام»، «بن استیونسن» تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم خواهند بود.

به گزارش ۳۰نما، داستان پیچیده‌ی «وست‌ورلد» در مورد پیدایش هوش مصنوعی و تولد نوع دیگری از زندگی روی زمین است. نولان ژوئیه‌ی گذشته در کامیک-کان سن‌ دیه‌گو فاش کرد که مضمون فصل سوم «دنیای جدید» است و از «بلید رانر» الهام گرفته شده است. او می‌گوید برای فیلمبرداری فصل سوم به بررسی لوکیشن‌های چشم‌نواز پرداخته: «دیستوپیا می‌تواند در این دنیا زیبا به نظر برسد. اکنون که دنیا از درون فاسد شده، به این معنا نیست که نمی‌توان زیبا باشد. ما می‌خواستیم دیستوپیایی پیدا کنیم که تا به حال به تصویر کشیده نشده بود.»

دو فصل ابتدایی «وست‌ورلد» ۴۲ نامزدی امی را تصاحب کرد. بیست نامزدی سریال در فصل دوم به کسب سه جایزه‌ی انجامید که شامل بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای نیوتن، بهترین گریم و بهترین آرایش مو می‌شد.

 

وست ورلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین