کد خبر: 44748 A

انتشار نخستین تیزر "موربیوس"/ چهره خون آشام جرد لتو در اثر تازه مارول

انتشار نخستین تیزر "موربیوس"/ چهره خون آشام جرد لتو در اثر تازه مارول

سرانجام شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر رسمی فیلم "موربیوس" با بازی جرد لتو را منتشر کرد که خبر از ارتباط داشتن با یک مجموعه دیگر می‌دهد.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم "موربیوس" (موربیوس) منتشر شده است. طبق انتظار، سرانجام شرکت سونی پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم مستقل آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده ("موربیوس" the Living Vampire) را منتشر کرده که طبق آن، دکتر مایکل موربیوس با بازی جرد لتو، در دوران کودکی دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از نجات یافتن حال یک دانشمند شده که تلاش می‌کند تا زندگی خود را نجات دهد که پس از تلاش برای درمان بیماری خود و در یک آزمایش مرگبار، به چیزی شبیه یک خون آشام تبدیل می‌شود. همچنین این تریلر نشان داد که تصاویر فاش شده از فیلم "موربیوس" درست هستند و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

به گزارش زومیت،در پایان اولین تریلر فیلم "موربیوس" شاهد تایید ارتباط این فیلم دنیای سینمایی مارول هستیم که در این صحنه، شخصیت آدریان تومز ملقب به والچر با بازی مایکل کیتون، دیده می‌شود که با موربیوس ملاقات می‌کند. با توجه به تریلر و پوستر اسپایدرمن روی دیوار (که البته تصویر بازی آن بود)، احتمالا اتفاقات فیلم موربیوس پس از حوادث فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) جریان دارد و بالاخره ممکن است شاهد رویارویی مرد عنکبوتی با شخصیت‌هایی مثل ونوم و موربیوس باشیم. فیلم "موربیوس" پس از فیلم Venom، دومین فیلم دنیای شخصیت‌های منفی مرد عنکبوتی است که توسط سونی پیکچرز ساخته شده است.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم "موربیوس" حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم "موربیوس" را بر عهده داشته و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است. 

فیلم "موربیوس" برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

جرد لتو مارول موربیوس خون آشام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین