کد خبر: 44821 A

بازیگر "بازی تاج‌وتخت" و ستاره بالیوود به هم رسیدند

بازیگر "بازی تاج‌وتخت" و ستاره بالیوود به هم رسیدند

نقش‌های اصلی سریال جدید آمازون که یک اثر اکشن و جاسوسی است به ریچارد مدن و پریانکا چوپرا سپرده شد.

ایران آرت: آمازون با "ریچارد مدن" ستاره‌ی سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) و "پریانکا چوپرا جوناس" برای بازی در سریال "دژ" (Citadel) به کارگردانی "برادران روسو" قرارداد بست. این سریال یک مجموعه‌ی تلویزیونی اکشن و جاسوسی توصیف شده که داستانش در چندین کشور روی می‌دهد. آمازون سه‌شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی "منتقدین تلویزیونی" اعلام کرد که نسخه‌های دیگری از این سریال به زبان‌های هندی و ایتالیایی ساخته می‌شود و دنیای آن‌ها به سریال برادران روسو پیوند می‌خورد. "هالیوود ریپورتر" می‌نویسد نسخه‌ی "مادر" سریال "دژ" در آمریکا روی می‌دهد و چوپرا جوناس و مدن در آن ایفای نقش می‌کنند.

آمازون تولید این پروژه‌ی جاه‌طلبانه را ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود با این ایده که نسخه‌ی آمریکایی آغازگر چندین سریال دیگر در کشورهای مختلف باشد. سریال آمریکایی قرار است بنابر گفته‌ی سازندگان تجربه‌ی سرگرم شدن را فراتر ببرد و دنیای چند-لایه‌ای بنا کند.

به گزارش 30نما، "پاتریک موران" مدیر سابق استودیوهای ای‌بی‌سی بر روی این پروژه کار می‌کند و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود. "جف پینکنر"، "جاش اپلبام"، و "آندره نمک"، به عنوان نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر سریال فعالیت می‌کنند. نسخه‌ی ایتالیایی سریال با همکاری آمازون و کاتلیا (Gomorrah) و نسخه‌ی هندی با نویسندگی "کریشنا دی.کی." و "راج نیدیمورو" ساخته می‌شود.

چوپرا جوناس جدا از بازی در بیش از ۵۰ فیلم در کشور هندوستان، سابقه‌ی بازی در سریال "کوانتیکو" (Quantico)‌ شبکه‌ی ای‌بی‌سی و فیلم‌های بلند "نگهبان ساحل" (Baywatch) و "آیا رمانتیک نیست" (Isn’t It Romantic) را دارد. مدن نیز با سریال "بادیگارد" (Bodyguard) شبکه‌ی نت‌فلیکس و بی‌بی‌سی برنده‌ی گلدن گلوب شد. ستاره‌ی سابق "بازی تاج‌وتخت" در حال حاضر فیلم نامزد اسکار "۱۹۱۷" (1917) به کارگردانی "سم مندز" را روی پرده دارد و اواخر سال ۲۰۲۰ به همراه "انجلینا جولی"، "کمیل نانجیانی" و "کیت هرینگتون" در فیلم ابرقهرمانی "جاودانان" (Eternals) دیزنی و مارول دیده خواهد شد.

تاریخ پخش "دژ" هنوز مشخص نیست اما آمازون می‌گوید این سریال در کنار "ارباب حلقه‌ها" (Lord of the Rings)، "چرخ زمان" (Wheel of Time) و "شکارچیان" (Hunters) یکی از چند پروژه‌ی پرخرج استودیو برای سال‌های آینده است.

 

پریانکا چوپرا بالیوود سینمای هند بازی تاج و تخت ریچارد مدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین