کد خبر: 44825 A

خبر خوش برای طرفداران سریال "مردگان متحرک"

خبر خوش برای طرفداران سریال "مردگان متحرک"

کارل گریمز در پیامی توییتری طرفداران سریال "مردگان متحرک" را غافل‌گیر کرد؛ او باز خواهد گشت.

ایران آرت: چندلر ریگز، بازیگر نقش دوست داشتنی کارل گریمز، پسر ریک، در سریال محبوب "مردگان متحرک" (The Walking Dead) در حساب توئیتری خود پیامی گذاشته که به نظر می رسد خبر بازگشت او به سریال یا دستکم دنیای آن باشد. از زمان شروع "مردگان متحرک" در سال ۲۰۱۰، این سریال به خاطر فضای آخرالزمانی-زامبی خود همواره شاهد کشته شدن شخصیت ها و حذف آن ها از داستان بوده است. برخی از این مرگ ها با توجه به داستان کمیکی که سریال از آن گرفته شده بود رخ می داد، در حالی که برخی دیگر در این کمیک ها وجود نداشته و توسط سازندگان سریال در داستان گنجانده شده و اغلب با واکنش احساسی تند مخاطبان و طرفداران سریال روبرو می شد.

به گزارش روزیاتو، "مردگان متحرک" که روزگاری یکی از پرطرفدارترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیون به شمار می آمد در فصول اخیر با ریزش بینندگان مواجه شده است. اما این موضوع باعث نشده که شبکه AMC ساخت این سریال را متوقف کرده و حتی با ساخت اسپین آف "از مرده متحرک بترس" (Fear the Walking Dead) و سریال دنباله "مردگان متحرک: دنیای آنسوتر" (The Walking Dead: World Beyond) بر وسعت این فرانچایز افزوده است. همچنین این فرانچایز بزودی وارد سینما نیز شده و یک سری فیلم در این دنیا با بازی اندرو لینکلن در نقش ریک گریمز که شخصیت اصلی سریال تا فصل نهم بود ساخته خواهد شد.

مردگان متحرک

اسکات گیمپل، مسئول ارش بخش محتوای این فرانچایز اخیراً از گسترش بیشتر دنیای "مردگان متحرک" و پروژه های بیشتری با تمرکز بر روی شخصیت های مرده داستان تاکنون سخن گفته است. چندل ریگز از همان ابتدای سریال نقش کارل گریمز را بازی می کرد و تا فصل هشتم در داستان حضور داشت، زمانی که بعد از گاز گرفته شدن توسط یکی از زامبی ها با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

 

تصمیم سازندگان سریال برای حذف شخصیت کارل مورد اعتراض طرفداران سریال قرار گرفت به خصوص به این دلیل که شخصیت او در کمیک ها هنوز زنده بود. با اعلام این خبر که ممکن است شخصیت های مرده داستان در پروژه هایی جدید بازگردند، ریگز با یک ایموجی مبهم در حساب توئیتری خود بر کنجکاوی طرفداران در مورد بازگشت خود به دنیای "مردگان متحرک" به هر شکلی، افزوده است.

البته کارل تنها شخصیت دوست داشتنی و محبوب "مردگان متحرک" نیست که کشته شدن وی باعث احساساتی شدن طرفداران سریال شده است و با حذف شدن هر یک از شخصیت های اصلی داستان، طرفداران به نحوی سوگواری خود را نشان داده اند که گاهی به خشم آن ها و ابراز آن در فضای مجازی منجر شده است. این اتفاق بیشتر زمانی رخ می دهد که داستان سریال از داستان کتاب های کمیک فاصله می گیرد، همان چیزی که در مورد ماجرای مرگ کارل نیز رخ داد. نیمه دوم فصل دهم سریال "مردگان متحرک" در ماه فوریه پیش رو پخش شده و انتظار مرگ های بیشتری در ادامه فصل دهم وجود دارد.

the-walking-dead-episode-809-rick-lincoln-3-935

خبرها در مورد این که گیمپل همچنان در حال برنامه ریزی برای وسعت بخشیدن به دنیای محتوایی "مردگان متحرک" است باعث ایجاد دودستگی در میان طرفداران سریال شده است. در حالی که برخی از این موضوع خوشحال هستند، کاهش مداوم تعداد بینندگان سریال شاید نشان دهنده این باشد که علاقه نسبت به دنیای این سریال در حال از بین رفتن است.

شاید بازگشت چند شخصیت حذف شده برای بازگرداندن طرفداران سریال کافی باشد. در حال حاضر به نظر می رسد که طرفداران سریال از بازگشت احتمالی کارل به سریال هیجان زده شده و پیام توئیتری اخیر چندلر نیز بر امیدهای آنان افزوده باشد هر چند نمی توان با اطمینان از معنای این پیام توئیتری گفت.

 

هالیوود مردگان متحرک اندرو لینکلن چندلر ریگز کارل گریمز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین