کد خبر: 44872 A

تارانیتنو طرفدارانش را ناامید کرد

تارانیتنو طرفدارانش را ناامید کرد

ایران آرت: ماجراجویی "کوئنتین تارانتینو" با "پیشتازان فضا" (Star Trek) به نظر آغاز نخواهد شد. کارگردان "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) در مصاحبه‌ی جدیدی پس از اعلام نامزدهای اسکار می‌گوید کم و پیش از کارگردانی فیلمی با رده‌ی سنی بزرگسال براساس "پیشتازان فضا" کناره‌گیری کرده است. تاراتینو از دسامبر سال ۲۰۱۷ به پروژه‌ی "پیشتازان فضا" ملحق شد وقتی که گزارش شد ایده‌ی او با استقبال "جی‌.جی. ایبرامز" و استودیوی پارامونت ممواجه شده است. حالا پس از گذشت بیش از دو سال، تارانتینو آماده‌ی فراموش کردن "پیشتازان فضا" است.

تارانتینو می‌گوید: "این فیلم احتمالاً ساخته می‌شود، اما من فکر نمی‌کنم آن را کارگردانی کنم. ایده‌ی خوبی است. استودیو قطعاً باید فیلم را تولید کند و من خوشحال می‌شوم که در مورد نسخه‌ی اولیه‌ به آن‌ها مشاوره دهم." این پاسخ قطعی‌تر از مصاحبه‌ی پیشین او است.

پارامونت "مارک ال. اسمیت" نویسنده‌ی "از گور برخاسته" (The Revenant) را برای نگارش فیلمنامه‌ی "پیشتازان فضا" به خدمت گرفت اما تارانتینو سرگرم ساختن "روزی روزگاری در هالیوود" شد. او سال گذشته در مصاحبه با "اسلش‌فیلم" اعلام کرده بود که پس از پایان کنفرانس‌های مطبوعاطی "هالیوود" کارش را بر روی فیلنامه‌ی "پیشتازان فضا" آغاز می‌کند و احتمال کارگردانی او بسیار بالاست. تارانتینو مدت‌هاست که از بازنشستگی پس از کارگردانی دهمین فیلم بلندش حرف می‌زند. او پاییز گذشته گفت که دهمین و آخرین فیلمش نسبت به "روزی روزگاری در هالیوود" کوچک‌تر است، بنابراین کناره‌گیری او از "پیشتازان فضا" تعجب‌آور نخواهد بود.

دسامبر گذشته نیز اعلام شده بود که "نوآح هالی" کارگردان "لوسی در آسمان" و نویسنده‌ی سریال "فارگو" قسمت بعدی "پیشتازان فضا" را کارگردانی می‌کند. در آن زمان البته گزارش شد که فیلم او تأثیری بر فیلم احتمالی تارانتینو و اسمیت نخواهد داشت.

"کریس پرت"، "کریس همسورت"، "کریس پاین" و "کریس اوانز" چهار کریس معروف هالیوودند و در شبکه‌های اجتماعی بحث‌های زیادی در مورد اینکه برترین‌ ‌آنان چه کسی است به راه افتاده. به نظر تارانتینو پاسخ ساده است. او در مصاحبه با پادکست "ری‌واچبلز" اعلام می‌کند که "کریس پاین" بهترین بازیگر جوان حال حاضر هالیوود است. تارانتینو از فیلم اکشن و تریلر "توقف‌ناپذیر" (Unstoppable) با بازی پاین به عنوان یکی از فیلم‌های محبوب خود نام می‌برد.

تارانتینو می‌گوید: "فکر می‌کنم یکی از جذابیت‌های فیلم برای من "کریس پاین" بازیگر بسیار محبوب من است. از بین بازیگران هم نسل او انتخاب من پاین است – از آن گروه، از آن بچه‌ها. او بازیگر محبوب من است. وقتی او را در "پیشتازان فضا" در نقش "کاپیتان کرک" می‌بینم فکر می‌کنم که او این فیلم را ساخته. دیدن او در فیلم "توقف‌ناپذیر" به کارگردانی "تونی اسکات" هم هیجان‌انگیز بود. او به بازی در آن فیلم برای ستاره شدن نیاز داشت. در آن فیلم مثل یک ستاره‌ی سینما شده. او در آن رنگ‌ها و نورها و لباس‌ها غرق می‌شود. در مقابل "دنزل واشینگتن" کم نمی‌آورد. برای ستاره شدن به این نقش نیاز داشت."

تارانتینو می‌گوید هنوز منتظر است که پاین فیلم بزرگ دیگری بازی کند: "به نظر من می‌توان ادعا کرد که پاین بعد از "توقف‌ناپذیر" گام بلند دیگری برنداشته. راستش را بخواهید، در فیلم‌های دیگر خوب بازی کرده اما به آن سطح نرسیده. من یکی از بزرگ‌ترین طرفداران او هستم بنابراین اگر نقش مناسبی پیدا کنم او را انتخاب خواهم کرد."

تارانتینو این هفته نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال را با "روزی روزگاری در هالیوود" تصاحب کرد.

 

کوئنتین تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود پیشتازان فضا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین