کد خبر: 44876 A

تکلیف جیمز باند بعدی مشخص شد

تکلیف جیمز باند بعدی مشخص شد

"او می‌تواند هر رنگ پوستی داشته باشد، اما مرد است. به اعتقاد من برای زنان باید شخصیت‌های جدیدی خلق شود."

ایران آرت: دنیل کرگ با فیلم ۲۵۰ میلیون دلاری "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) از بازی در نقش "جیمز باند" کناره‌گیری می‌کند. این فیلم بهار سال آینده روی پرده می‌رود و با بسته شدن پرونده‌ی آن این پرسش بزرگ مطرح خواهد شد که چه کسی جایگزین او می‌شود؟ "باربارا بروکلی" و "مایکل جی. ویلسون" تهیه‌کنندگان قدیمی چندگانه در گفتگو با ورایتی فاش می‌کنند که جستجو برای جیمز باند بعدی هنوز آغاز نشده و آن‌ها در حال حاضر تمرکز خودشان را بر روی "وقتی برای مردن نیست" قرار داده‌اند. تاکنون شایعه‌ی بازی "لاشانا لینچ" و "ریچارد مدن" در نقش مأمور ۰۰۷ به گوش رسیده اما تهیه‌کنندگان اطمینان خاطر می‌دهند که باند هرگز یک زن نخواهد بود.

بروکلی مثل دفعات قبل تأکید می‌کند: "او می‌تواند هر رنگ پوستی داشته باشد، اما مرد است. به اعتقاد من برای زنان باید شخصیت‌های جدیدی خلق شود – شخصیت‌های زن قوی. اما علاقه‌ای به جایگزین کردن یک زن با یک شخصیت مرد ندارم. به نظر من زنان بسیار جذاب‌تر از این هستند." ویلسون با حمایت از این ادعا می‌گوید: "ممکن است تصور کنید که او یک بریتانیایی است، اما بریتانیا کشوری با گونه‌های مختلف نژادی است."

به گزارش 30نما، بسیاری از بازیگران زن هالیوود هم پیش‌تر از موضع بروکلی دفاع کرده بودند. "اوا گرین" که در "کازینو رویال" در مقابل کرک بازی کرده سال گذشته گفته بود که باند باید مرد باقی بماند. او در مراسم فرش قرمز بازسازی "دامبو" گفت: "من هوادار حقوق زنان هستم، اما واقعاً فکر می‌کنم که جیمز باند باید مرد باقی بماند. زن بودن او منطقی به نظر نمی‌رسد. زنان می‌توانند در نقش‌های متنوعی بازی کنند، در فیلم‌های اکشن باشند، ابرقهرمان شوند، اما جیمز باند همیشه مرد خواهد بود و نمی‌تواند جین باند شود. این شخصیت دارای تاریخچه‌ای است که باید ادامه پیدا کند. یک مرد باید در این نقش بازی کند."

"ریچل وایس" نیز که به زودی در فیلم "بیوه‌ی سیاه" مارول دیده خواهد شد، در سال ۲۰۱۸ گفته بود: "[ایان فلمینگ، نویسنده‌ی رمان‌های جاسوسی باند] وقت زیادی صرف نوشتن این شخصیت کرده که مشخصاً مرد است و رفتار خاصی با زنان دارد. به جای قیاس کردن خودمان با آن شخصیت مرد، چرا داستان خود را روایت نکنیم؟ زنان آنقدر جذاب و بااستعدادند که داستان‌های مخصوص خود داشته باشند."

"وقتی برای مردن نیست" ۸ آپریل (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

 

جیمز باند دنیل کریگ جیمز باند 25
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین