کد خبر: 44888 A

کارگردان نامزد اسکار، گزینه ساخت "جنگ ستارگان" تازه شد/ ادامه مذاکرات با تایکا وایتیتی

کارگردان نامزد اسکار، گزینه ساخت "جنگ ستارگان" تازه شد/ ادامه مذاکرات با تایکا وایتیتی

کارگردانی که امسال چند نامزدی اسکار کسب کرد، ‌در حال مذاکره است تا به پروژه "جنگ ستارگان" ملحق شود.

ایران آرت، تایکا وایتیتی کارگردان "ثور: رگناروک" و "جوجو خرگوش" وارد مذاکرات اولیه برای ساخت یک فیلم جدید از مجموعه "جنگ ستارگان" شده است.

در حالی که هیچ جزییاتی از این مذاکرات در دست نیست و اصلاً روشن نیست این فیلم چه چیزی می‌تواند باشد، اما خود احتمال پیوستن این چهره که امسال ۶ نامزدی اسکار را برای "جوجو خرگوش" کسب کرده، هیجان‌انگیز است.

به گزارش مهر، وایتیتی یکی از پرطرفدارترین چهره‌ها در صنعت فیلمسازی امروز است و "جنگ ستارگان" هم که "جنگ ستارگان" است.

این کارگردان برای اینکه سهمی در پاسخ گویی به این گزارش‌ها داشته باشد دیشب در توییتر پاسخ مبهمی به این موضوع داد و تصویری از گروه بریتانیایی "فلیت‌وود مک" را در توییترش نشر داد.

وی به تازگی کارگردانی فصل نهایی "مندلورین" را در هشت قسمت برای دیزنی پلاس انجام داده و در آن یک نقش هم برعهده داشته است.

وایتیتی پیش از درز این خبر در مصاحبه‌ای در پاسخ به اینکه آیا ممکن است کارگردانی فیلمی از "جنگ ستارگان" را در آینده برعهده بگیرد گفته بود چیزی در این باره نمی‌داند، اما "مندلورین" شانسی برای کار کردن با عناصر این داستان فضایی بوده است. وی افزوده بود که در واقع دلش می‌خواهد این اتفاق بیفتد.

با همه این‌ها وایتیتی برنامه شلوغی دارد. پروژه بعدی وی فیلمی فوتبالی با عنوان "گل بعدی برنده می‌شود" با بازی مایکل فاسبندر و الیزابت ماس است. در عین حال او قرار است به‌عنوان بازیگر در "جوخه خودکشی" به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان ظاهر شود. پروژه بعدی کارگردانی‌اش "ثور: عشق و تندر" برای کمپانی مارول است و بعد کارگردانی "آکیرا" را برای کمپانی برادران وارنر انجام می‌دهد که تاریخ تولیدش اوایل ۲۰۲۱ خواهد بود.

رایان جانسون کارگردان "جنگ ستارگان: آخرین جدای" چندی پیش گفته بود هنوز صحبتش با لوکاس فیلم هست که فیلم‌های بیشتری درباره "جنگ ستارگان" بسازد. اکتبر پیش سازندگان "بازی تاج و تخت" یعنی دیوید بنیوف و دی.بی.وایس قراردادشان برای ساخت سریال "جنگ ستارگان" را برای لوکاس فیلم لغو کردند.

فیلم بعدی "جنگ ستارگان" را قرار است دیزنی ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران کنذ.

 

جنگ ستارگان تایکا وایتیتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین