کد خبر: 44903 A

ویژه برنامه سریال "فرندز" کنسل شد؟

ویژه برنامه سریال "فرندز" کنسل شد؟

احتمال تولید ویژه‌برنامه‌ سریال "فرندز" کاهش پیدا کرد.

ایران آرت: عوامل سریال "دوستان" (Friends) چند ماه قبل برای حضور در یک ویژه‌برنامه‌ در پلتفرم HBO Max وارد مذاکره شدند. اما رایزنی آن‌ها با شبکه به بن‌بست خورده چرا که عوامل سریال و استودیوی برادران وانر روی مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌اند. به گفته‌ی منابع نزدیک به HBO، رقم پیشنهادی شبکه با رقم درخواستی عوامل اختلافی هشت رقمی دارد.

"کوین رایلی" مدیر شبکه‌ی HBO Max چهارشنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی "انجمن منتقدین تلویزیونی" می‌گوید: "تمایل برای این کار وجود دارد با این حال نمی‌توانیم از این تمایل استفاده کنیم. امروز می‌توان گفت که تولید این [ویژه‌برنامه] فقط محتمل است."

به گزارش ۳۰نما، "جنیفر انیستون" که به تازگی وارد اینستاگرام شده اوایل ماه نوامبر با حضور در برنامه‌ی "الن دی‌جنرس" اعلام کرد که این ویژه‌برنامه ساخته می‌شود. او تأکید کرد که آنچه تولید می‌شود یک ریبوت برای "دوستان" نیست: "خیلی دوست دارم که چیزی ساخته شود، اما نمی‌دانیم که آن پروژه چیست. بنابراین سعی خودمان را می‌کنیم و روی یک پروژه کار می‌کنیم."

این ویژه‌برنامه که قرار بود با مشارکت "دیوید کرین" و "مارتا کافمن" نویسندگان "دوستان" ساخته شود، برای کمک به راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max طراحی شده بود. این شبکه برای خریداری حق پخش "دوستان" ۴۲۵ میلیون دلار پرداخت کرده است.

سلفی انیستون به همراه دیگر ستارگان "دوستان" از جمله "مت له‌بلانک"، "لیزا کودرو"، "کورتنی کاکس"، "دیوید شویمر" و "متیو پری"، رکورد گینس سریع‌ترین زمان رسیدن به یک میلیون دنبال‌کننده را ثبت کرد و نشان داد که سریال پس از گذشت سال‌ها هنوز تا چه حد محبوب است.

 

فرندز سریال فرندز دوستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین