کد خبر: 44981 A

پیشتازی "انگل" و "جوجو خرگوش" در جوایز "ادی"/ رقابت اسکار داغتر شد

پیشتازی "انگل" و "جوجو خرگوش" در جوایز "ادی"/ رقابت اسکار داغتر شد

برای دریافت یک جایزه مخصوص تدوین فیلم و سریال، "انگل" توانست تمام رقبای اسکاری دیگر را کنار بزند.

ایران آرت، "انگل" و "جوجو خرگوش" برنده جوایز اصلی فیلم هفتادمین دوره جوایز ایس ادی (ACE Eddie) در هتل بورلی هیلتون شده‌اند.

جینمو ینگ در بخش فیلم سینمایی دراماتیک به خاطر فیلم "انگل" توانست برنده جایزه شود و رقبای دیگر از جمله "فورد در برابر فراری"، "جوکر"، "ایرلندی" و "داستان ازدواج" را کنار بزند. با این پیروزی برای نخستین بار در تاریخ این جوایز یک فیلم خارجی توانست جایزه اصلی را از آن خود کند.

تام ایگلس هم جایزه بهترین فیلم کمدی تدوین‌شده را به خاطر "جوجو خرگوش" از آن خود کرد و توانست "دولمایت نام من است"، "وداع"، "چاقوها بیرون" و "روزی روزگاری در هالیوود" را شکست دهد.

به گزارش مهر، هر دو برنده این جوایز در کنار "فورد در برابر فراری"، "جوکر" و "ایرلندی" در بخش بهترین تدوین جوایز اسکار هم نامزد شده‌اند.

فیلم "داستان اسباب‌بازی ۴" با تدوین اکسل گدس برنده جایزه بهترین فیلم سینمایی انیمیشن تدوین شده شد و "آپولو ۱۱" با تدوین تاد داگلاس میلر هم در بخش بهترین تدوین مستند موفق به کسب جایزه شد.

در بخش تلویزیون، "بهترین چیزها" با تدوین جنت واینبرگ جایزه بهترین تدوین سریال تلویزیونی کمدی را از آن خود کرد که اپیزود اول از فصل دوم "فلی‌بگ" با تدوین گری دالنر توانست جایزه بهترین تدوین برای سریال غیربازرگانی تلویزیونی را کسب کند.

برای دومین سال متوالی، اپیزودی از سریال "کشتن ایو" توانست در بخش تلویزیون بازرگانی جایزه بهترین تدوین سریال درام را از آن خود کند. اپیزود "بازی تاج و تخت: شب طولانی" هم با تدوین تیم پورتر توانست جایزه بهترین تدوین سریال درام تلویزیونی غیربازرگانی را به خود اختصاص بدهد. اپیزود "چرنوبیل: ویچنایا پامیات" با تدوین جنکس گادفری و سایمون اسمیت هم جایزه بهترین تدوین مینی سریال را از آن خود کرد.

اپیزود "آمازون در آتش" محصول تیم تحقیقاتی شبکه خبری وایس توانست جایزه بهترین تدوین را در بخش سریال بدون فیلمنامه ببرد و مستند "نام من چیست: محمدعلی" هم در بخش مستند جایزه بهترین تدوین را به خانه برد.

 

جوجو خرگوش انگل جایزه ادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین