کد خبر: 45004 A

سفر مهران احمدی به شمال/ بازگشت بهبود به "پایتخت"

سفر مهران احمدی به شمال/ بازگشت بهبود به "پایتخت"

مهران احمدی پس از یک فصل دوری از "پایتخت"، قرار است در فصل ششم این مجموعه به ایفای نقش بپردازد.

ایران آرت، مهران احمدی که پس از یک فصل دوری از "پایتخت"، قرار است در فصل ششم این مجموعه به ایفای نقش بپردازد، به‌زودی در شمال کشور مقابل دوربین سیروس مقدم خواهد رفت.

الهام غفوری ـ تهیه‌کننده مجموعه‌ سریال‌های "پایتخت" از ادامه تصویربرداری فصل ششم در شمال کشور خبر داد و اعلام کرد که به‌زودی قرار است مهران احمدی مقابل دوربین این سریال قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده درباره‌ی مراحل تولید "پایتخت ۶" توضیح داد: کار تولید این مجموعه در شمال کشور به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم که بتوانیم بعد از این روزهای تلخی‌ که مردم کشورمان تجربه کردند، در نوروز کار خوبی را رقم بزنیم. برای ما در این سال‌ها مهم این بوده که مردم در ایام نوروز شاد باشد، امیدواریم امسال هم بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، تاکنون هومن حاجی عبدالهی، احمد مهرانفر و محسن تنابنده مقابل دوربین پایتخت رفته‌اند.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی "پایتخت" در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، نهم آذر ماه امسال در منطقه شیرگاه مازندران آغاز شد.

 

مهران احمدی پایتخت 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین